Object structure

Publication Details:

Լույս է տեսնում 2004 թվականից։

Journal or Publication Title:

Գրականագիտական հանդես = Литературный журнал = Literary Journal

Date of publication:

2024

Volume:

ԻԸ

Number:

2

ISSN:

1829-0116

Additional Information:

Hakobyan Mariam, Акопян Мариам

Title:

«Սպիտակ լռություն» այլաբանությունը նեոռոմանտիզմի համատեքստում (Ջեք Լոնդոնի «Հյուսիսային պատմվածքների» հիման վրա)

Other title:

Аллегория “Белого Безмолвия” в контексте неоромантизма (на основе “Северных рассказов” Джека Лондона) ; “White Silence” Allegory in the Context of Neo-Romanticism(on the Basis of Jack London's “Northern Stories”)

Creator:

Հակոբյան, Մարիամ

Subject:

Համաշխարհային գրականություն

Uncontrolled Keywords:

«սպիտակ լռություն» այլաբանություն ; նեոռոմանտիզմ ; ռոմանտիզմ ; հումանիզմ ; բացառիկ հերոս ; բնապատկեր

Coverage:

211-221

Abstract:

Հոդվածում քննության են առնվել այն ճանաչողական հատկանիշները, որոնք վերաբերում են Ջեք Լոնդոնի հեղինակած «սպիտակ լռություն» հասկացության այլաբանական շերտերին՝ հիմք ընդունելով հեղինակի «Հյուսիսային պատմվածքներ» ժողովածուն։ «Սպիտակ լռություն», «Կնոջ արիությունը», «Կյանքի սերը», «Խարույկը», «Քառասուներորդ մղոնում» և այլ պատմվածքներում «բնություն» հասկացույթին և դրա բաղկացուցիչ մաս կազմող «սպիտակ լռություն» այլաբանությանը բնորոշ ճանաչողական հատկանիշների կիրառելիությունը դրսևորվում է որպես նեոռոմանտիկական հնարք: «Սպիտակ լռությունն» արտաքին աշխարհի, իսկ ավելի կոնկրետ՝ հյուսիսի բնապատկերի ձևավորման նոր՝ լոնդոնյան հայեցակարգն է, որը չի սահմանափակվում ռոմանտիկական գրականության բնապատկերին բնորոշ հատուկ մթնոլորտ ստեղծելու, հեղինակի դիրքորոշումն արտահայտելու և նրա հոգեվիճակն արտացոլելու ավանդական գործառույթներով: Գրականության նոր հերոսի մեկնությունը պայմանավորված է գրողի փիլիսոփայական – գեղագիտական հայացքներով ու դիրքորոշումներով, գեղարվեստական մեթոդի ավանդույթներով, նորամուծություններով, ոճային առանձնահատ- կություններով, որոնք էլ իրենց հերթին նպաստում են Լոնդոնի գեղարվեստական աշխարհի ինքնատիպությանը՝ նոր լույս սփռելով դեռևս չլուծված այնպիսի խնդրի վրա, ինչպիսին է ամերիկյան նեոռոմանտիզմը: Հարկ է կարևորել այն, որ «մարդբնություն» և «մարդ-քաղաքակրթություն» փոխհարաբերությունների հետևանքով ծագած խնդիրների լուծման համատեքստում առաջնային է հումանիզմի դերը և «սպիտակ լռության» գործառույթը՝ նպաստել գործողությունների զարգացմանը և բացահայտել հերոսին․ դրանք թույլ են տալիս հեղինակին նորովի մոտենալ հումանիստական արժեքների կարևորման խնդրին:
В статье рассматривается проблема пейзажа в контексте неоромантической литературы – проблема “белого безмолвия” в “Северных рассказах” Джека Лондона особо выделив рассказы «Белое безмолвие», «Мужество женщины», «Любовь к жизни», «Костер», «На сороковой версте». В упомянутом и других рассказах применимость когнитивных особенностей, присущих понятию «природа» и составляющей его аллегории «белое безмолвие», проявляется как неоромантический прием. В основе аллегории “белого безмолвия” лежит новая лондонская концепция внешнего мира, которая не ограничивается функциями, характерными для пейзажа традиционный романтической литературы Интерпретация нового литературного героя обусловлена философско-эстетическими взглядами и позициями писателя, традициями художественного метода, новаторством и стилистическими особенностями, которые, в свою очередь, способствуют своеобразию художественного мира Лондона, проливая новый свет на такую нерешенную проблему, как Американский неоромантизм. Следует подчеркнуть, что в контексте решения проблем, возникающих из взаимоотношений «человек-природа» и «человек-цивилизация», важна роль гуманизма, а функция «белого молчания» заключается в содействии развитию поступков, раскрыть героя, проникая в глубины человеческой природы, благодаря чему автор поновому освещает проблему гуманистических ценностей.
The article touches the problem of the function of landscape in the context of neoromantic literature-the problem of “white silence” in Jack London’s “Northern Stories”, especially highlighting “White Silence”, “Woman’s Courage”, “Love of Life”, “To Build a Fire”, "The Men of Forty-Mile" stories. In the above-mentioned and other stories, the applicability of the cognitive features inherent in the concept of “nature” and its constituent allegory “white silence” manifests itself as a neo-romantic device. On the basis of “white silence” allegory lies the new concept of external world by J. London which is not limited to features characteristic of the landscape of traditional romantic literature. The interpretation of the new literary hero is determined by the philosophical and aesthetic views and positions of the writer, the traditions of artistic method, innovation and stylistic features, which, in turn, contribute to the originality of the artistic world of London, shedding new light on such an unresolved problem as American neoromanticism. It should be emphasized that in the context of solving problems arising from the relationship “human-nature” and “human-civilization”, the role of humanism is essential, and the function of “white silence” is to promote the development of actions, to reveal the hero, penetrating into the depths of human n



Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Identifier:

click here to follow the link

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան