Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Բառակազմության ուսումնասիրման հիմնախնդիրները հանրակրթության միջին դպրոցում
Other title:
Проблемы обучения словообразования в среднеобразовательной школе ; Problems of studying the topic "Wordformation"in the secondary school
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
լեզվական համակարգ ; բառագիտություն ; բառ ; բառակազմություն ; բառակազմական նշանակություն ; արմատ ; ածանց ; բաղադրություն ; հետազոտական մեթոդներ
Coverage:
Abstract:
Բառակազմություն թեմայի ուսումնասիրումը կարևորվում է միջին դպրոցում բառիմաստի ըմբռնման, բառ և առարկա հասկացությունների, բառիմաստի տեսակների, բառակազմական ածանցների ուսումնասիրման լեզվական և մեթոդաբանական առանձնահատկությունների բացահայտման առումներով: Բառակազմական գիտեքլիքները նպաստում են սովորողների պատկերավոր խոսքի զարգացմանն ու բառապաշարի հարստացմանը` լեզվական իրողությունների ուսուցման համատեքստում: Բառակազմության ուսումնասիրումն իրականացնվում է մեթոդական որոշակի համալիրի միջոցով, որի բաղադրիչներն են Էմպիրիկ հետազոտության, տեսական վերլուծությունների, մանկավարժական առաջավոր փորձի ուսումնասիրման, ընդհանրացման և ընդօրինակման մեթոդները, ինչպես նաև ուսուցման փուլային եղանակը: Բառակազմական գիտելիքների ուսումնասիրման տեսանկյունից էական դեր ունի տարամակարդակ վարժությունների համակարգը:
Изучение темы «Словообразование» в школе значимо для понимания семантики слова, понятий слова и предмета, типов значений, а изучение словообразовательных суффиксов для выявления языковых и методологических особенностей. Словообразовательные знания способствуют развитию выразительной речи учащихся и обогащению лексики в контексте изучения языковых реалий. Изучение словообразования осуществляется посредством определенного комплексного метода, компонентами которого являются методы эмпирического исследования, теоритический анализ, исследование педагогического опыта, методом обобщения и подражания, а также способ поэтапного изучения. С точки зрения изучения словообразовательных знаний существенную роль играет разноуровневая система упражнений.
Studying the topic "Wordformation" in the school is significant for understanding the semantics of the word, the concepts of the word and subject, the types of meanings, and the study of derivational suffixes is to be able to identify linguistic and methodological features. The knowleges on wordformation topic helps to develop the learners fluent speech and enriche vocabulary in the context of the linguistic realities study. The learnig of wordformation is realising with the help of peculiar complex methods, the components of which are: the method of empiric reserch, theoretical analises, the research of pedagogical expearence by the method of generalization and immitation as well as a method of stage study. From the point of studying the wordformation knowlege the multy-level exercises playes an assential role.
Place of publishing:
Երևան