Լույս է տեսնում 2004 թվականից։
Գրականագիտական հանդես = Литературный журнал = Literary Journal
Kalantaryan Zhenya, Калантарян Женя
Yeghishe Charents. At the junction of national and ciass ideas ; Егише Чаренц на стыке национального и классового
Հոդվածում փորձ է արվել նոր տեսանկյունից դիտարկել ազգ-դասակարգ հարաբերությունը Եղիշե Չարենցի ստեղծագործություններում։ 1920-ական թվականներին իշխող խորհրդային գաղափարախոսությունը նրան դնում է երկընտրանքի առաջ՝ գրականության մեջ առաջին պլան մղելով դասակարգային թեման և գրեթե արգելապատնեշ դնելով ազգային խնդիրներ արծարծող ստեղծագործությունների հանդեպ։ Բանաստեղծը փորձում է իր երկերում հավասարակշռել ազգային ու հեղափոխական գաղափարները։ Հոդվածում շեշտվում է այն հանգամանքը, որ այդ շրջանում քաղաքականությունն իշխում է գեղարվեստի վրա, ինչը նվազեցնում է ազգային խնդիներին անդրադառնալու հնա-րավորությունը։ Իսկ 1930-ական թվականներին ավելացող քաղաքական ճնշումները որոշ դառը արձանագրումներ են թելադրում ազգային խնդիրների արծարծումներում, ավելանում են ազգային թեմայով գրված երկերը՝ մնալով անտիպ,վերջնականապես դադարում են հեղափոխական բնույթի գործերը։Այս ամենով հանդերձ՝ Չարենցը մնում է ոչ թե որևէ դասակարգի, այլ հեղափոխության ամենամեծ երգիչը և ազգային շեշտված նկարագիր ունեցող բանաստեղծը, ով հեղափոխությունը գնահատում էր ազգայինի դիրքերից։
However, the ruling Soviet ideology in the 1920s made him face a dilemma, bringing the theme of class to the fore in literature and almost erecting a barrier for works that address national issues. The poet tries to balance national and revolutionary ideas in his works.The article emphasizes the fact that in that period politics rules over fine art, which reduces the possibility of addressing national issues. Meanwhile, in the 1930s, the increasing political pressures resulted in certain bitter conclusions reflected in the discussion of national issues. The number of works written on the national theme increased, yet remaining unpublished, while works of a revolutionary nature come to a final stop. Despite all this, Charents remains the greatest singer of the revolution, not of any class, and a poet of distinct national nature, who evaluated the revolution from the standpoint of the national.
В статье предпринята попытка с новой стороны рассмотреть национально-классовые отношения в творюестве Егише Чаренца. Однако правящая советская идеология 1920-х годов поставила его перед дилеммюой, выдвинув классовую тему на первый план в литературе и едва ли не поставив заслон произведениям, посвященным национальным проблемам.Поэт пытается сбалансировать в своих произведениях национальные и революционные идеи. В статье подчеркивается тот факт, что в этот период политика господствует над изобразительным искусством, что снижает возможности обращения к национальным вопросам. А в 1930-е годы из-за усиливающегося политического давления в обсужденных поэтом национальных вопросах появились некоторые горькие заключения, увеличилось количество написанных на национальную тему произведений, которые остались неопубликованными и окончательно прекратились работы революционного характера. Несмотря на все это, Чаренц остается величайшим певцом революции не какого-либо класса и поэтом с подчеркнутым национальным характером, который оценивал революцию с национальной точки зрения.
Երևան
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:375486
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 7, 2025
Jun 13, 2024
25
https://arar.sci.am/publication/406356
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Քալանթարյան, Ժենյա, Եղիշե Չարենց․ Ազգայինի ու դասակարգայինի հանգույցում (1920-ական թվականներ) | Jan 7, 2025 |
Հակոբյան, Հասմիկ
Քալանթարյան, Ժենյա
Սեյրանյան, Լիլիթ