Object structure

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

1 (104)

ISSN:

1829-4162

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Arakelyan L., Առաքելյան Լ.

Վերնագիր:

Как сделать урок интересным на материале сложносочиненных предложений

Այլ վերնագիր:

Study Of Compound Sentences In The Modern Educational Process ; Բարդ համադասական նախադասության ուսումնասիրությունը ժամանակակից կրթական գործընթացում

Ստեղծողը:

Аракелян, Л. М.

Համատեղ հեղինակները:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Աջակից(ներ):

Гл. ред. А. М. Амирханян

Խորագիր:

Практика

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

соединительные союзы ; разделительные союзы ; противительные союзы

Ծածկույթ:

56-63

Ամփոփում:

Сложносочиненные предложения – одна из непростых тем в синтаксисе русского языка. В статье представлен план-урок в девятом классе с использованием презентации при объяснении новой темы. Формы работы учеников: фронтальная, индивидуальная и групповая. На уроке используются различные методы и приемы. Учитель создаёт условия для интеллектуального развития учащихся и атмосферу для развития коммуникативной активности в изучении русского языка.
The topic of '' Compound sentences '' is one of the challenging topics in the syntax of the Russian language. The article presents a plan-lesson for the ninth grade with the presentation of the explanation of the new theme. The form of work with pupils is frontal, individual and in a group. At the lesson, various methods and techniques are used. The teacher creates conditions for the intellectual development of pupils and an atmosphere for the development of a communicative activity in the study of the Russian language.
«Բարդ համադասական նախադասություն» թեման համարվում է ռուսաց լեզվի շարահյուսության բաժնի բարդ թեմաներից մեկը: Սույն հոդվածում ներկայացված է իններորդ դասարանում անկացվելիք պլան-դասընթացը, որի ընթացքում նոր թեմա բացատրելիս կիրառվում է պրեզենտացիա: Աշխատանքը աշակերտների հետ անցկացվում է ֆրոնտալ, անհատական և խմբային: Դասի ընթացքում օգտագործվում են տարբեր մեթոդներ և եղանակներ: Ուսուցիչը ստեղծում է աշակերտների ինտելեկտուալ զարգացման համար պայմաններ և ռուսաց լեզուն ուսումնասիրելու ընթացքում նրանց հաղորդակցման ակտիվությունը զարգացնելու մթնոլորտ:

Հրատարակության վայրը:

Ереван

Տեսակ:

Статья

Ձևաչափ:

pdf

Լեզու:

ru

Գլխավոր նշում:

Памяти Беллы Марковны Есаджанян