Journal or Publication Title:
Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Date of publication:
Number:
ISSN:
Additional Information:
Մարտիրյան Ն. Ի., Martiryan N. I.
Title:
Языковые средства репрезентации смеха в ранней прозе А. П. Чехова
Other title:
Ծիծաղի ներկայացուցման լեզվական միջոցները Ա.Պ.Չեխովի վաղ արձակում ; Language Means of Representation of Laughter in the Early Prose of A.P. Chekhov
Creator:
Corporate Creators:
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Contributor(s):
Subject:
Uncontrolled Keywords:
квалификатор ; метафора ; смех ; художественный текст ; языковая картина мира
Coverage:
Abstract:
В статье анализируются структурные и семантические конструкции, которые используются А.П. Чеховым для описания лексемы «смех», содержащей разноплановые оттенки эмотивной семантики: положительные, отрицательные, нейтральные. Данная лексема передает индивидуально-авторский подход в произведениях и отражает мировосприятие героев, выраженных в их вербальной и невербальной коммуникациях посредством смеха. Писатель воспроизводит типы мимических реакций, прибегая к аналитическим или описательным конструкциям в зависимости от художественной задачи.
Հոդվածում վերլուծվում են կառուցվածքային և իմաստային կոնստրուկցիաները, որոնք օգտագործվում են Ա.Պ. Չեխովը նկարագրել «ծիծաղ» բառակապակցությունը, որը պարունակում է էմոցիոնալ իմաստաբանության տարբեր երանգներ՝ դրական, բացասական, չեզոք: Այս բառակապակցությունը ստեղծագործություններում փոխանցում է անհատ-հեղինակային մոտեցումը և արտացոլում հերոսների աշխարհայացքը՝ արտահայտված նրանց խոսքային և ոչ խոսքային հաղորդակցություններում ծիծաղի միջոցով։ Գրողը վերարտադրում է դեմքի ռեակցիաների տեսակները՝ դիմելով վերլուծական կամ նկարագրական կոնստրուկցիաների՝ կախված գեղարվեստական առաջադրանքից։
The article analyzes the structural and semantic constructions used by A.P. Chekhov to describe the lexeme "laughter", which contains diverse shades of emotive semantics: positive, negative, neutral. This lexeme conveys the individual-author's approach in the works and reflects the worldview of the characters, expressed in their verbal and nonverbal communications through laughter. The writer reproduces the types of facial reactions, resorting to analytical or descriptive constructions, depending on the artistic task
Place of publishing:
Ереван