Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

3

Համար:

3

ISSN:

1829 –1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Gharibyan David, Ղարիբյան Դավիթ

Վերնագիր:

Интерпретативная деструкция как подкласс фундаментальной классификации предикатов

Այլ վերնագիր:

Interpretative Destruction As A Separate Subclass Of The Fundamental Classification Of Predicates ; Մեկնաբանական դեստրուկցիան որպես ստորոգելիների ֆունդամենտալ դասակարգման ենթախումբ

Ստեղծողը:

Гарибян, Давид

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Методика обучения и преподавания

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

интерпретативы ; деструкция ; ИД ; трансформ

Ծածկույթ:

60-64

Ամփոփում:

Հոդվածում վերլուծվում է դեստրուկտիվ ֆիզիկական գործողության բայերի մեկնաբանական գործածման հետ առնչվող հարցերի լայն շրջանակ: Մեկնաբանական դեստ րուկցիայի բայերի իմաստաբանական նկարագրությունը ցույց է տալիս, որ նշյալ բայերի իմաստաբանական կառուցվածքում առկա է «անել այնպես, որ...» իմաստաբանական միավորը, որով էլ նշյալ բայերը տարբերվում են նախատիպային մեկնաբանական բայերից: Մեկնաբանական բայերի իմաստաբանական յուրօրինակությունը թույլ է տալիս դիտարկել մեկնաբանական դեստրուկցիան որպես ստորոգելիների ֆունդամենտալ դասակարգման ինքնուրույն ենթախումբ:
The article discusses a range of issues related to the interpretative usage of verbs of destruction. The semantic representation of verbs of interpretive destruction contains the component ‘to cause to’ that differentiates these verbs from the prototypical interpretatives. Analysis shows that the interpretative destruction can be considered as a separate subclass of the fundamental classification of predicates.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf