Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2015

Հատոր:

3

Համար:

3

ISSN:

1829 –1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Петросян Рубен, Petrosyan Ruben

Վերնագիր:

Մանկավարժական համակարգում ուսուցչի միջանձնային փոխհարաբերությունների արժեքային համակարգի էվոլյուցիան(Երևանի ուսուցիչների օրինակով)

Այլ վերնագիր:

Эволюция ценностной системы учителя в педагогической системе межличностных взаимодействий (напримере учителей г. Еревана) ; Evolution Of The System Value In Teachers’ Interpersonal Relationships Within The Pedagogical System (On The Example Of Yerevan Teachers)

Ստեղծողը:

Պետրոսյան, Ռուբեն

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Ուսուցման և դասավանդման մեթոդիկա

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

ուսուցիչներ ; միջանձնային փոխհարաբերությունների արժեքային համակարգ ; առաջնությունների վերադասավորում

Ծածկոյթ:

54-59

Ամփոփում:

На основе анализа результатов экспериментальных исследований выявлено, что в ценностных приоритетах педагогической системы межличностных взаимодействий учителя произошли перестановки основных элементов. Если в 1996 г. у большинства учителей приоритетами были обучение предмету, взаимоотношения учителя и ученика, то в 2015 г. ведущими стали интересы учителя, руководства школы и родителей и только потом ֊ интересы ученика и обучение предмету. Выявленные изменения, судя по падению учебной успеваемости учеников, отрицательно влияют на продуктивность труда учителя.
The article uses the results of an experimental research to demonstrate that there has been a reorganization of core components in the value priorities of teachers’ interpersonal relationships within the pedagogical system. Whereas in 1996, majority pf teachers prioritized teaching over teacher and learner needs, already in 2015 the situation changed and priority is given to the needs of teachers, school administration and parents, over teaching and learner needs. The registered changes as seen from learners’ learning progress have a negative impact on teachers’ productivity.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf