Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2017

Number:

4 (33)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Мурадян Л. К., Mooradyan L. K.

Title:

Երկրագիտական դասանյութերի ուսուցումը՝ այլալեզու ուսանողներով համալրված խմբերում

Other title:

Изучение материалов страноведения в группах с иностранными студентами ; Learning Materials Of Country Studies In Groups Supplemented By Foreign Students

Creator:

Մուրադյան, Լ. Կ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Երկրագիտություն ; Ուսուցման և դասավանդման մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

արտասահմանցի ուսանողներ ; լեզվական նրբերանգներ ; օտար լեզուներ ; լեզվի յուրահատկություն

Coverage:

38-41

Abstract:

Օտարախոս ուսանողներին հայերենը` իբրև օտար լեզու ուսուցանելիս բանավոր և գրավոր խոսքի յուրացմանը զուգահեռ կարևորում ենք երկրագիտական թեմաների ուսուցմանը միտված բազմաբնույթ աշխատաոճը` համապատասխանեցված ընդահանուր ծրագրին և համամասնորեն բաշխված բոլոր դասաժամերի վրա: Նախապես հաշվի առնելով, որ երկրագիտական նյութն այս կամ այն ձևով պետք է աղերսներ ունենա լեզվագիտական նյութի հետ, փորձում ենք համապատասխանության եզրեր գտնել երկրագիտական նյութի և տվյալ դասաժամի դասանյութի միջև: Արտասահմանցի ուսանողների հայերենի դասաժամերին ուրույն տեղ ենք հատկացնում հայ ժողովրդի պատմությանն ու մշակույթին, կյանքին ու կենցաղին վերաբերող թեմաներին, քանի որ անհնար է տիրապետել օտար լեզվին, առանց այդ լեզուն կրողի պատմությունն ու մշակույթը ճանաչելու և լեզվական նրբերանգները, լեզվի յուրահատկությունն ու գեղեցկությունը յուրացնելու:
Статья посвящена изучению материалов страноведения в группах с иностранными студентами. После приобретения способностей письма и чтения, учащиеся могут читать и переводить маленькие тексты, а также тексты материалов страноведения, которые включают в себя основные структуры языка и разговорные формулы, понимание структуры сложение армянских слов. Это может помочь иностранным студентам в процессе повседневной коммуникации и поможет обогатить знания иностранцев о нашей стране.
This article is about country study materials in the groups supplemented with foreign students. Following to acquisition of reading and writing skills, students can read and translate small texts, and the texts of country study materials, which include the basic structure of language and spoken formulas, understanding the structure of the Armenian addition of words and nuances of word creation. This can help foreign students in everyday communication and helps foreigners to enrich knowledge about our country.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան