Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2018

Number:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Хугеян А. В., Khugeyan A. V.

Title:

Ոչ խոսքային միջոցները երեխաների հաղորդակցման գործընթացում

Other title:

Невербальные средства в процессе коммуникации детей ; Non Verbal Means In The Process Of Children's Communication

Creator:

Խուգեյան, Ա. Վ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Մեթոդաբանություն

Uncontrolled Keywords:

Նախադպրոցական տարիք ; երկխոսություն ; ոչ խոսքային հաղորդակցում ; խաղերգ ; վարժություններ

Coverage:

54-57

Abstract:

Վերլուծվել են նախադպրոցականների հաղորդակցման առանձնահատկությունները ինչպես խոսքային, այնպես էլ ոչ խոսքային ձևերի ենթատեքստում: Նախադպրոցական տարիքը, հանդիսանալով խոսքի զարգացման զգայունակ փուլ, ապահովվում է երեխայի զարգացման հետագա հաջող ընթացքը՝ ի հաշիվ հաղորդակցական ունակությունների զարգացման: Ոչ խոսքային հաղորդակցման ձևերը մեծ հետաքրքրություն են առաջացնում երեխաների շրջանում, քանի որ գործողությունների նոր տարրեր են պարունակում, որոնք երեխաները կատարում են առանց խոսելու:
В статье были проанализированы и представлены особенности общения дошкольников в контексте как словесных, так и невербальных форм общения. Дошкольный возраст, являющийся сензитивным периодом развития речи, обеспечивает успех развития ребенка за счет развития навыков общения. Невербальное общение вызывает большой интерес у детей, поскольку содержат новые элементы действия, которые дети должны повторить бес слов.
The peculiarities of preschoolers' communication have been analyzed and presented in the context of both verbal and non-verbal communication forms. Preschool age, being a sensitive stage of speech development, provides the future success of child's development due to the development of communicative skills. Non-verbal communicative forms arouse great interest among children because they contain new elements of actions, which children should do without speaking.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան