Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Հրապարակման ամսաթիւ:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Վերնագիր:
Ոչ խոսքային միջոցները երեխաների հաղորդակցման գործընթացում
Այլ վերնագիր:
Невербальные средства в процессе коммуникации детей ; Non Verbal Means In The Process Of Children's Communication
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
Նախադպրոցական տարիք ; երկխոսություն ; ոչ խոսքային հաղորդակցում ; խաղերգ ; վարժություններ
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Վերլուծվել են նախադպրոցականների հաղորդակցման առանձնահատկությունները ինչպես խոսքային, այնպես էլ ոչ խոսքային ձևերի ենթատեքստում: Նախադպրոցական տարիքը, հանդիսանալով խոսքի զարգացման զգայունակ փուլ, ապահովվում է երեխայի զարգացման հետագա հաջող ընթացքը՝ ի հաշիվ հաղորդակցական ունակությունների զարգացման: Ոչ խոսքային հաղորդակցման ձևերը մեծ հետաքրքրություն են առաջացնում երեխաների շրջանում, քանի որ գործողությունների նոր տարրեր են պարունակում, որոնք երեխաները կատարում են առանց խոսելու:
В статье были проанализированы и представлены особенности общения дошкольников в контексте как словесных, так и невербальных форм общения. Дошкольный возраст, являющийся сензитивным периодом развития речи, обеспечивает успех развития ребенка за счет развития навыков общения. Невербальное общение вызывает большой интерес у детей, поскольку содержат новые элементы действия, которые дети должны повторить бес слов.
The peculiarities of preschoolers' communication have been analyzed and presented in the context of both verbal and non-verbal communication forms. Preschool age, being a sensitive stage of speech development, provides the future success of child's development due to the development of communicative skills. Non-verbal communicative forms arouse great interest among children because they contain new elements of actions, which children should do without speaking.
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան