Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Համար:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Хугеян А. В., Khugeyan A. V.

Վերնագիր:

Ոչ խոսքային միջոցները երեխաների հաղորդակցման գործընթացում

Այլ վերնագիր:

Невербальные средства в процессе коммуникации детей ; Non Verbal Means In The Process Of Children's Communication

Ստեղծողը:

Խուգեյան, Ա. Վ.

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Խորագիր:

Մեթոդաբանություն

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Նախադպրոցական տարիք ; երկխոսություն ; ոչ խոսքային հաղորդակցում ; խաղերգ ; վարժություններ

Ծածկոյթ:

54-57

Ամփոփում:

Վերլուծվել են նախադպրոցականների հաղորդակցման առանձնահատկությունները ինչպես խոսքային, այնպես էլ ոչ խոսքային ձևերի ենթատեքստում: Նախադպրոցական տարիքը, հանդիսանալով խոսքի զարգացման զգայունակ փուլ, ապահովվում է երեխայի զարգացման հետագա հաջող ընթացքը՝ ի հաշիվ հաղորդակցական ունակությունների զարգացման: Ոչ խոսքային հաղորդակցման ձևերը մեծ հետաքրքրություն են առաջացնում երեխաների շրջանում, քանի որ գործողությունների նոր տարրեր են պարունակում, որոնք երեխաները կատարում են առանց խոսելու:
В статье были проанализированы и представлены особенности общения дошкольников в контексте как словесных, так и невербальных форм общения. Дошкольный возраст, являющийся сензитивным периодом развития речи, обеспечивает успех развития ребенка за счет развития навыков общения. Невербальное общение вызывает большой интерес у детей, поскольку содержат новые элементы действия, которые дети должны повторить бес слов.
The peculiarities of preschoolers' communication have been analyzed and presented in the context of both verbal and non-verbal communication forms. Preschool age, being a sensitive stage of speech development, provides the future success of child's development due to the development of communicative skills. Non-verbal communicative forms arouse great interest among children because they contain new elements of actions, which children should do without speaking.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան