Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Multisim ծրագրով վիրտուալ լաբորատոր աշխատանքներ
Other title:
Виртуальные лабoраторные работы с программой multisim ; Virtual Laboratory Works In Multisim
Creator:
Հակոբյան, Մ. Զ. ; Էլոյան, Գ. Ա. ; Նադարյան, Ա. Գ. ; Խառատյան, Վ. Մ. ; Խաչատրյան, Ս. Ա.
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
դիմադրություն ; էլեկտրական շղթա ; հաստատուն հոսանք
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում առաջարկվում է MULTISIM ծրագրային միջավայրի օգնությամբ էլեկտրական շղթաների ուսումնասիրության և վիրտուալ լաբորատոր աշխատանքների կատարման մեթոդիկա: MULTISIM ծրագիրը հեշտ ուսանելի է և պարզ օգտագործման համար, նրա կիրառությունը բարձրացնում է ուսուցման գործընթացի արդյունավետությունը։ Հատկապես մեծ է ծրագրի արդյունավետությունը էլեկտրական, օպտիկական և քիմիական երևույթների վիրտուալ մոդելավորման ժամանակ, որոնց իրականացումը պահանջում են բավականին թանկարժեք սարքավորումներ։ Առաջարկվում է ծրագիրը օգտագործել մանկավարժական բուհերի համապատասխան մասնագիտություններում դասավանդելիս։
В статье предлагается методика исследования электрических цепей и выполнения лабораторных работ в среде MULTISIMֈ MULTISIM проста в освоениии и имеет интуитивно понятный интерфейс. Применение среды MULTISIM повысить эффективность учебного процесса. Среда MULTISIM имеет большие возможности моделирования и выполнения виртуальных лабораторных работ по химии, оптике и электричестве. Выполнение подобных лабораторных работ потребует дорогого оборудования и ресурсов. Предлагается использовать программу при обучении на соответствующих специальностях педагогических вузов.
The article proposes a technique for studying electrical circuits and performing laboratory work in the MULTISIM environmentֈ MULTISIM is easy to learn and has an intuitive interface. Using the MULTISIM environment to increase the efficiency of the educational process ․ The MULTISIM environment has great possibilities for modeling and performing virtual laboratory works in chemistry, optics and electricity. Performing such laboratory work will require expensive equipment and resources. It is proposed to use the program when teaching in the relevant specialties of pedagogical universities.
Place of publishing:
Երևան