Journal or Publication Title:
Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Համբարձումով Արսեն, Hambardzumov Arsen
Title:
Аргументация в киноискусстве (к постановке вопроса)
Other title:
Փաստարկումը կինոարվեստում (հարցադրման շուրջ) ; Argumentation in cinema art (to the problem statement)
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
аргументация ; смысл ; фильм ; концепция ; художественное произведение ; киноискусство ; структура
Abstract:
Любое произведение искусства, и кинопроизведение в частности, должно интересовать и притягивать зрителя. Но интерес к фильму возникает не на пустом месте, а благодаря определенным находкам и умозаключениям автора. Наше внимание всегда привлекает убеждающая сцена, полный смысла кадр или же содержательный эпизод. В статье рассматриваются вопросы композиции и оценки художественного произведения. Отводится место аргументации в структуре фильма. Говорится о том, что как в сюжетном, так и в бессюжетном кино обоснованный режиссерский подход должен иметь важное значение.
Արվեստի և կինոյի ցանկացած ստեղծագործություն պետք է, մասնավորապես, հետաքրքրի և գրավի հանդիսատեսին: Սակայն, ֆիլմի նկատմամբ հետաքրքրությունը հենց այնպես չի ծագում, այլ առաջանում է հեղինակի որոշակի հայտնագործությունների և եզրակացությունների շնորհիվ: Մեր ուշադրությունը մշտապես գրավում են համոզիչ տեսարանը, իմաստալից կադրը կամ էլ բովանդակալից դրվագը: Հոդվածում դիտարկվում են գեղարվեստական ստեղծագործության կա-ռուցվածքի և գնահատման հարցերը: Տեղ է հատկացվում փաստարկին ֆիլմի կառուցվածքի մեջ: Խոսվում է այն մասին, որ ռեժիսորական հիմնավորված մոտեցումը պետք է ունենա կարևոր հիմնարար նշանակություն ինչպես սյուժեով, այնպես էլ անսյուժե կինոյում:
Any work of art and film production must interest and attract the audience. However, the interest in a film does not appear out of nowhere but thanks to certain findings and conclusions of the creator. Our attention is always captured by a spectacular scenery, a meaningful shot or a thoughtful episode. The article observes issues related to the structure and evaluation of a work of art. Argumentation in the film structure is focused on, too. The article states that a reasonable directorial approach will have an important and crucial meaning in films both with and without plots.