Object structure

Publication Details:

«Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր» պարբերականը լույս է տեսնում տարեկան երկու անգամ, երկու առանձին հանդեսներով: Դրանք են`1. «Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր» Հասարակական գիտություններ: 2. «Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր» Բնական գիտություններ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2023

Volume:

1

ISSN:

1829-4375

Official URL:


Additional Information:

Աբրահամյան Լ.Ռ., Ներսեսյան Ս. Գ., Խաչատրյան Ա. Գ., Абрамян Л., Нерсесян С., Хачатрян А.

Title:

The Application Of Integer And Fractional Parts Of Real Numbers In Some Tasks

Other title:

Իրական թվի ամբողջ և կոտորակային մասերի կիրառությունը որոշ խնդիրներում ; Применение целой и дробной частей действительного числа в некоторых задачах

Creator:

Abrahamyan, Liana ; Khachatryan, Anna ; Nersesyan, Susanna

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Mathematics

Uncontrolled Keywords:

Non-standard problem ; solution ; fractional part of areal number ; integer part of a real number

Coverage:

36-42

Abstract:

Թվի ամբողջ և կոտորակային մասերը սովորաբար շատ քիչ են դիտարկվում հանրային դպրոցի դասընթացներում: Մինչդեռ դրանք հանդիպում են մաթեմատիկայի շտեմարաններում և օլիմպիադայի խնդիրներում, ընդ որում դրանք կարող են հաջողությամբ օգտագործվել արտադասարանական գործունեության մեջ: Արտադասարանական գործունեությունը օգտակար է ինչպես աշակերտների, այնպես էլ ուսուցիչների համար: Արտադասարանական աշխատանքները հաջողությամբ իրականացնելու համար ուսուցիչները պետք է մշտապես ընդլայնեն իրենց գիտելիքները՝ և այդ թվում մաթեմատիկայից ու նրա դասավանդման մեթոդիկայից: Մաթեմատիկայի արտադասարանական աշխատանքն իրականացվում է տարբեր ձևերով - դա կարող է լինել արտադասարանական գործունեություն, օլիմպիադա, պատի թերթ և այլն: Սա իր հերթին բարձրացնում է նաև
ուսուցման որակը։ Հոդվածի վերջում, օգտագործելով հոդվածում ներկայացրած Լեժանդրի թեորեմը, շատ ավելի մատչելի է լուծվում թվերի տեսությունից հայտնի բնական թվի բնական բաժանարարների քանակը հաշվելու խնդիրը։ Հոդվածի գործնական նշանակությունը կայանում է նրանում, որ ներկայացրած նյութը կարող է առաջարկվել ոչ միայն ուսուցիչներին - դպրոցում դասավանդման պրակտիկայում օգտագործելու համար, այլ նաև մանկավարժական ԲՈՒՀ-երի ուսանողներին: Բերված խնդիրները լուծվել են ԵՊՀ–ին առընթեր Ա. Շահինյանի անվան ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցի Ստեփանակերտի մասնաճյուղի արտադպրոցական պարապմունքներում։
Целые и дробные части числа обычно не рассматриваются в курсах государственных школ. Между тем они встречаются в задачниках по математике, олимпиадных задачах и могут успешно использоваться во внеурочной деятельности. Внеклассные мероприятия полезны как ученикам, так и учителям. Для успешного осуществления внеклассной деятельности учителям необходимо постоянно расширять свои знания по математике. Внеклассная работа по математике проводится по-разному. Это может быть внеклассное мероприятие, олимпиада, стенгазета. Это, в свою очередь, повышает качество обучения. В конце статьи с помощью теоремы Лежандра по-новому решается известная из теории чисел задача. Практическая значимость статьи в том, что разработанный материал может быть рекомендован учителям для использования в практике преподавания в школе. Задачи, упомянутые в статье, решались на внеклассных занятиях специальной физико- математической школы имени А.Шагиняна при ЕГУ Степанакертского филиала.
Integer and fractional number are not usually considered in public school courses. Meanwhile, they are found in mathematics databases and Olympiad problems and can be successfully used in extracurricular activities. Extracurricular activities are beneficial to students and teachers alike. In order to successfully implement extracurricular activities, teachers must constantly expand their knowledge of mathematics. Extracurricular work in mathematics is carried out in different ways. It can be an extracurricular activity, an Olympiad, a wall paper. This, in turn, improves the quality of teaching. At the end of the article, using the Legendre theorem, a problem known from number theory is solved in a new way. The practical significance of the article in the fact that the developed material can be recommended for use by teachers in the practice of teaching at school. The mentioned problems were solved in the extracurricular classes of the special physical-mathematical school named after A. Shahinyan under Yerevan State University (Stepanakert branch).

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան