Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Վերնագիր:
Այլ վերնագիր:
Пути оценивания эффективности социально - психологических тренингов с психокоррекционными и психорегуляционными функциям у старших школьников и индивидуальные психологические достиже ; Ways To Evaluate The Effectiveness Of Psychiatry Among High School StudentsWith Psycho-Regulatory Functions Individual Psychological Achievements Of The Training Participants
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
արդյունավետություն ; գնահատում ; թիմակազմավորում ; գործառույթ ; գործընթաց ; սոցիալ-հոգեբանական թրեյնինգ ; իմացական մակարդակ ; հուզական մակարդակ ; վարքային մակարդակ
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Հոդվածում քննարկվում են ավագ դպրոցականների շրջանում հոգեշտկող և հոգեկարգավորող գործառույթներով սոցիալ-հոգեբանական թրեյնինգի անցկացման արդյունավետության գնահատման ուղիները, ինչպես նաև թրեյնինգի մասնակից ավագ դպրոցականների անհատական հոգեբանական ձեռքբերումները, որոնք արձանագրվել են թրեյնինգային աշխատանքի արդյունքում թիմի ձևափոխված խմբի ազդեցության շնորհիվ և նպաստել են ավագ դպրոցականների հոգեշտկմանը, հոգեկարգավորմանը: Պարզվել են թիմակազմավորող թրեյնինգի արդյունքում ավագ դպրոցականների հոգեբանական ձեռքբերումների մակարդակները: Առանձնացվել են հուզական, վարքային, իմացական մակարդակները: Իմացական ոլորտում պատասխանների մեծ մասը վերաբերում է ուրիշների մասին նոր գիտելիքներ ստանալուն և թիմային աշխատանքի հանդեպ հետաքրքրությունների ավելացմանը: Վարքային բաղադրատարրերը բխում են իմացականից: Բնական է, որ ավագ դպրոցականներից կազմված թրեյնինգային խմբում յուրաքանչյուր մասնակից ձեռք է բերում նոր ծանոթություններ, որոնք հնարավոր է վերափոխվեն նաև մտերմության և ընկերության: Հուզական բաղադրատարրերն արտացոլում են վերոնշյալի շարունակությունը՝ արտահայտվելով թիմային աշխատանքի արժևորության, դիմացինին ապրումակցելու կարողության մեջ: Կարևոր ձեռքբերում է հատկապես այն, որ թրեյնինգային խումբը մասնակիցների համար ինքնազարգացման խթան է:
В статье обсуждаются пути оценки эффективности проведения социально-психологического тренинга с психокоррекционными и психорегуляционными функциями среди старших школьников. Также обсуждаются индивидуальные психологические достижения старших школьников, участвовавших в тренинге, которые были зафиксированы благодаря влиянию группы, превратившейся в команду в результате тренинговой работы и способствовали психокоррекции и психокоррекции старших школьников. Выявлены уровни психологических достижений старших школьников в результате тренинга по формированию команды. Выявлены эмоциональный, поведенческий, когнитивный уровни. Большинство ответов в когнитивной сфере связаны с получением новых знаний о других и повышением интереса к командной работе. Поведенческие компоненты проистекают из когнитивных. Естественно, что в тренинговой группе, состоящей из старшеклассников, каждый участник приобретает новые знакомства, которые, возможно, перерастут в близость и дружбу. Эмоциональные компоненты отражают продолжение вышесказанного, выражаясь в ценности командной работы, способности сопереживать другому человеку. Важным достижением является, в частности, то, что тренинговая группа является стимулом для саморазвития участников.
The article discusses the ways of evaluating the effectiveness of conducting social-psychological training among high school students with psycho-regulatory functions, as well as the individual psychological achievements of the high school students participating in the training, which were recorded due to the influence of the group transformed into a team as a result of the training work, contributed to the mentoring of high school students. The levels of psychological achievements of high school students as a result of team building training were found out. Emotional,behavioral,cognitive levels were distinguished. In the cognitive domain, most of the responses relate to gaining new knowledge about others and increasing interests in team work. Behavioral components derive from cognitive ones.It is natural that in a training group of hight school students,each participant makes new acquaintanees, which can also friendship. Emotional components reflect the continuation of the above,expressing the value of teamwok, the ability to empathize with others. An important achievement is especially that the training group is a stimulus for self-development for the partivipants.
Հրատարակութեան վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձեւաչափ:
Թուայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան