Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Аракелян Р., Arakelyan R.

Վերնագիր:

VII-VIII դասարանների երկրաչափության կառուցման դժվարին խնդիրները

Այլ վերնագիր:

Сложные задачи на построение в курсе геометрии VII-VIII классов ; The Difficult Tasks On Construction In The Course Of Geometry Of VII-VIII Classes

Ստեղծողը:

Առաքելյան, Ռուդիկ

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Խորագիր:

Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

կառուցել ; ուղիղ ; եռանկյուն ; նմանություն ; շրջանագիծ ; շոշափող ; Թալես ; թեորեմ ; լար ; կետերի երկրաչափական տեղ ; միջնագիծ ; տրամագիծ ; էլիպս ; կիզակետ ; համաչափություն

Ծածկույթ:

31-36

Նկարագրություն:

Опыт преподавания геометрии в школе показывает, что ученики часто сталкиваются с определенными трудностями при решении задач на построение, которые объясняются следующими обстоятельствами: решение задач на построение требует от школьника нестандартный способ мышления, знание теории геометрических преобразований, параллельный перенос, центральный и осевой симметрии, поворот, подобие фигур и т.д. Цель данной статьи состоит в том, чтобы помочь школьникам преодолеть вышеупомянутые трудности при решении задач на построении.
The experience of teaching the geometry at school shows that schoolchildren often encounter certain difficulties in solving the constructive task, which are explained by the following circumstances: the solution requires the construction of surface modification, parallel movement, the central and axis symmetry, a non-standard way of thinking, rotation, similarity of figures and good knowledge of other skills, etc. The purpose of this article is to help schoolchildren to overcome the above mentioned difficulties.
Դպրոցական երկրաչափության դասավանդման փորձը ցույց է տալիս, որ աշակերտները կառուցման խնդիրների լուծման ընթացքում հաճախ են հանդիպում որոշակի դժվարությունների, որը բացատրվում է հետևյալ հանգամանքներով. կառուցման խնդիրների լուծումը պահանջում է հարթության ձևափոխությունների՝ զուգահեռ տեղափոխություն, կենտրոնական և առանցքային համաչափություն, պտույտ, պատկերների նմանություն և այլ գիտելիքների բավարար իմացություն, ոչ ստանդարտ մտածողություն, կառուցման գործիքների կիրառություն: Սույն հոդվածի նպատակն է օգնել աշակերտներին նշված դժվարությունները հաղթահարելու հարցում:

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան