Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
VII-VIII դասարանների երկրաչափության կառուցման դժվարին խնդիրները
Այլ վերնագիր:
Сложные задачи на построение в курсе геометрии VII-VIII классов ; The Difficult Tasks On Construction In The Course Of Geometry Of VII-VIII Classes
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
կառուցել ; ուղիղ ; եռանկյուն ; նմանություն ; շրջանագիծ ; շոշափող ; Թալես ; թեորեմ ; լար ; կետերի երկրաչափական տեղ ; միջնագիծ ; տրամագիծ ; էլիպս ; կիզակետ ; համաչափություն
Ծածկույթ:
Նկարագրություն:
Опыт преподавания геометрии в школе показывает, что ученики часто сталкиваются с определенными трудностями при решении задач на построение, которые объясняются следующими обстоятельствами: решение задач на построение требует от школьника нестандартный способ мышления, знание теории геометрических преобразований, параллельный перенос, центральный и осевой симметрии, поворот, подобие фигур и т.д. Цель данной статьи состоит в том, чтобы помочь школьникам преодолеть вышеупомянутые трудности при решении задач на построении.
The experience of teaching the geometry at school shows that schoolchildren often encounter certain difficulties in solving the constructive task, which are explained by the following circumstances: the solution requires the construction of surface modification, parallel movement, the central and axis symmetry, a non-standard way of thinking, rotation, similarity of figures and good knowledge of other skills, etc. The purpose of this article is to help schoolchildren to overcome the above mentioned difficulties.
Դպրոցական երկրաչափության դասավանդման փորձը ցույց է տալիս, որ աշակերտները կառուցման խնդիրների լուծման ընթացքում հաճախ են հանդիպում որոշակի դժվարությունների, որը բացատրվում է հետևյալ հանգամանքներով. կառուցման խնդիրների լուծումը պահանջում է հարթության ձևափոխությունների՝ զուգահեռ տեղափոխություն, կենտրոնական և առանցքային համաչափություն, պտույտ, պատկերների նմանություն և այլ գիտելիքների բավարար իմացություն, ոչ ստանդարտ մտածողություն, կառուցման գործիքների կիրառություն: Սույն հոդվածի նպատակն է օգնել աշակերտներին նշված դժվարությունները հաղթահարելու հարցում:
Հրատարակության վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Թվայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան