Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2022

Number:

2 (56)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Семирджян-Бекмезян Алвард, Semirjyan-Bekmezyan Alvard

Title:

Վավերագրումի գեղարվեստական նշանակությունը արդի հայ գրականության մեջ. դոկումենտը՝ որպես կոմպոզիցիոն ձև

Other title:

Художественное значение документальности в современной армянской литературе. документ как композиционная форма ; The artistic significance of the documentary in modern Armenian literature: The document as a compositional form

Creator:

Սեմիրջյան-Բեքմեզյան, Ալվարդ

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Գրականագիտություն

Uncontrolled Keywords:

hայ արդի գրականություն ; դեկումենտար պոետիկա ; կոմպոզիցիոն ձև ; դոկումենտ ; կոլաժ ; անստեղծարար գիր

Coverage:

62-76

Abstract:

В статье рассматривается одно из проявлений художественной значимости документарности в современной армянской литературе, когда документ становится композиционной формой произведения. В таких случаях структурной основой художественного произведения является любой документальный материал: факт, сообщение, заявление, заметка, документ, протокол, публикация. С самого начала автор формулирует в своем воображении главную композиционную цель, например, построить текст на документальном звене, преследует ее последовательно, не отклоняясь от идеи. При этом теоретической основой изучения проблемы являются концептуалистический подход и докыментарная поэтика. В художественном тексте указанные направления проявляются посредством различных литературных приемов и техник, таких как нетворческое письмо, комбинаторная литература, найденный текст , исследовательская поетика. Авторы также прибегают к концептуалистским подходам к вырезанию, прояснению и стиранию слов. Tак же часто художественное произведение строится по выдержкам из различных документов, цитатов, иногда даже с использованием приемов коллажной иллюстрации. В статье рассматриваются в частности тексты современных армянских авторов Карена Карсляна и Эдика Погхосяна.
Հոդվածում քննության է առնվում հայ արդի գրականության մեջ վավերագրումի գեղարվեստական նշանակության դրսևորումներից մեկը, երբ դոկումենտը վեր է ածվում ստեղծագործության կոմպոզիցիոն հիմնական ձևի: Նման դեպքերում գեղարվեստական ստեղծագործության կառուցվածքային հիմք է հանդիսանում որևէ փաստագրական նյութ՝ փաստ, հաղորդում, հայտարարություն, գրառում, փաստաթուղթ, արձանագրություն, հրապարակում: Հեղինակն ի սկզբանե իր մտապատկերում ձևավորում է հիմնական կոմպոզիցիոն կոնկրետ նպատակ, օրինակ, տեքստը կառուցել մի փաստագրական հղման վրա, և հետևողականորեն իրականացնում է այն՝ չշեղվելով մտահղացումից: Այս պարագայում խնդրի ուսումնասիրման տեսական հիմքը կոնցեպտուալիստական մոտեցումն է և դոկումենտար պոետիկան: Գեղարվեստական տեքստերում վերոնշյալ ուղղությունները դրսևորվում են զանազան մեթոդների, տեխնիկաների և հնարքների միջոցով: Դրանցից են, օրինակ, անստեղծարար գիրը, զսպագիրը, գտնված տեքստը, հետազոտահեն տեքստը: Հեղինակները դիմում են նաև բառահատման, մաքրագրի, ջնջումի՝ կոնցեպտուալիստական մոտեցումներին: Հաճախ հանդիպում են նաև այնպիսի դեպքեր, երբ գեղարվեստական ստեղծագործությունը, կառուցվելով տարաբնույթ դոկումենտներից, քաղվածքներից, մեջբերումներից, հեղինակը կիրառում է այն կոլաժային պատկերաստեղծման տեխնիկան: Հոդվածում մասնավորապես քննության են առնված ժամանակակից հեղինակներ Կարեն Ղարսլյանի և Էդիկ Պողոսյանի տեքստերը:
The article examines one of the manifestations of the artistic significance of documentary in modern Armenian literature, when the document becomes a main compositional form of the work. In such cases, the structural basis of a work of art is any documentary material: fact, report, statement, note, document, protocol, publication. From the very beginning, the author formulates in his / her imagination a main compositional goal, for example, to build the text on a documentary link, and pursues it consistently, without deviating from the idea. In this case, the theoretical basis for the study of the problem is the conceptualist approach and documentary poetics. In the literary text, the above-mentioned directions are manifested through various literary tricks and techniques such us uncreative writing, constraint writing, found text, research-based poetics etc. The authors also resort to conceptualist approaches to word-cutting, clearing, and erasure. Very often text is constructed through extracts from various documents, quotations, sometimes even using collage illustration techniques. The article examines in particular the texts of contemporary armenian authors Karen Karslyan and Edik Poghosyan.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան