Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Հրապարակման ամսաթիւ:

2020

Համար:

29

ISSN:

1829-054X

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Анневис Ван Ден Хук, Annewies Van Den Hoek

Վերնագիր:

Փիլոնի երկերի քրիստոնեական ընկալումը Ալեքսանդրիայում

Այլ վերնագիր:

Христианская рецепция трудов Филона в Александрии ; The Christian Reception of Philo’s Works in Alexandria

Ստեղծողը:

Աննևիս Վան Դեն Հուք

Համատեղ հեղինակները:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Խորագիր:

Փիլիսոփայություն

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Փիլոն Ալեքսանդրացի ; Ալեքսանդրիայի հրեական համայնք ; Օրիգենես ; Կղեմես Ալեքսանդրացի

Ծածկոյթ:

47-56

Ամփոփում:

The Philonic corpus owes its preservation to the Christian tradition of Alexandria; its first appearance is in the works of Clement, and its extension occurs via Origen in Caesarea. The link with Philo at least for Clement was no longer with a living Jewish tradition but with a literary heritage. Thanks to Origen who moved from Alexandria to Caesarea, Philo’s writings ended up in the episcopal library of that city and form the basis of the text of Philo’s works as they have been transmitted to us. One might never have known the many works of Philo were it not for the Christian Alexandrian tradition.
Филоновский корпус сохранился благодаря александрийской христианской традиции. Впервые он обнаруживает себя в трудах Климента, связь которого с Филоном больше не осуществлялась через живую еврейскую традицию, но только через литературное наследие. Благодаря Оригену, который переселился из Александрии в Палестинскую Кесарию, труды Филона оказались в епископальной библиотеке этого города и составляют основу дошедших до нас филоновских текстов. Произведения Филона могли бы остаться неизвестными, если бы не христианская традиция Александрии.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մատենադարան

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Լեզու:

hy ; հայերեն

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան