Object structure

Publication Details:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Journal or Publication Title:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Date of publication:

2020

Number:

29

ISSN:

1829-054X

Additional Information:

Анневис Ван Ден Хук, Annewies Van Den Hoek

Title:

Փիլոնի երկերի քրիստոնեական ընկալումը Ալեքսանդրիայում

Other title:

Христианская рецепция трудов Филона в Александрии ; The Christian Reception of Philo’s Works in Alexandria

Creator:

Աննևիս Վան Դեն Հուք

Corporate Creators:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Subject:

Փիլիսոփայություն

Uncontrolled Keywords:

Փիլոն Ալեքսանդրացի ; Ալեքսանդրիայի հրեական համայնք ; Օրիգենես ; Կղեմես Ալեքսանդրացի

Coverage:

47-56

Abstract:

The Philonic corpus owes its preservation to the Christian tradition of Alexandria; its first appearance is in the works of Clement, and its extension occurs via Origen in Caesarea. The link with Philo at least for Clement was no longer with a living Jewish tradition but with a literary heritage. Thanks to Origen who moved from Alexandria to Caesarea, Philo’s writings ended up in the episcopal library of that city and form the basis of the text of Philo’s works as they have been transmitted to us. One might never have known the many works of Philo were it not for the Christian Alexandrian tradition.
Филоновский корпус сохранился благодаря александрийской христианской традиции. Впервые он обнаруживает себя в трудах Климента, связь которого с Филоном больше не осуществлялась через живую еврейскую традицию, но только через литературное наследие. Благодаря Оригену, который переселился из Александрии в Палестинскую Кесарию, труды Филона оказались в епископальной библиотеке этого города и составляют основу дошедших до нас филоновских текстов. Произведения Филона могли бы остаться неизвестными, если бы не христианская традиция Александрии.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մատենադարան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Language:

hy ; հայերեն

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան