Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Абрамян Л., Акопян Л., Abrahamyan L., Hakobyan L.
Title:
Other title:
Межпредметная связь математики с химией при изучении темы «сплавы, смеси и растворы» ; Interdisciplinary Connections Between Mathematics And Chemistry When Studying The Topic «Molds, Solutions And Mixtures»
Creator:
Աբրահամյան, Լիանա ; Հակոբյան, Լաուրա
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
տոկոսներ ; համաձուլվածքներ ; լուծույթներ ; խառնուրդներ ; աղյուսակներ ; հարաբերություններ
Coverage:
Abstract:
«Կոնցենտրացիա, նյութի տոկոսային բաղադրությունը լուծույթներում, խառնուրդներում և համաձուլվածքներում» հասկացությունները հաճախ են հանդիպում մաթեմատիկայի քննություններում, ինչպես նաև մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի և քիմիայի օլիմպիադաներում: Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում այդպիսի խնդիրների լուծմանը հատկացվում է բավականին քիչ ժամանակ: Սովորողներից շատերը, առնչվելով լուծույթների, խառնուրդների և համաձուլվածքների վերաբերյալ խնդիրների, անմիջապես հրաժարվում են լուծելուց, համարելով այդպիսի խնդիրները բավականին դժվարին և միշտ չէ, որ հաջողվում է լուծել: Տրված հոդվածում կդիտարկենք դրանցից մի քանիսը: Այս տիպի խնդիրների մեծ մասը լուծելու համար նպատակահարմար է օգտվել աղյուսակի մեթոդից, որը դիտողական և կարճ է սովորական գրառումներից պարզաբանումներով: Մեծությունների որոշակի տեղադրումը աղյուսակում տեսողական ընկալման շնորհիվ տալիս է լրացուցիչ տեղեկություն, որը հեշտացնում է խնդիրների լուծման գործընթացը և նրա ստուգումը:
Задачи с использованием таких понятий как концентрация, процентное содержание вещества в смеси, растворе и в сплаве часто включают в экзаменационные варианты, в олимпиады по математике, физике и химии. В школьном курсе математики на решении таких задач отводится недостаточное количество времени. Увидев задачу на смеси, растворы и сплавы, многие учащиеся сразу отказываются ее решать, считая такие задачи достаточно сложными, и справиться с ними не всегда могут успешно. В данной статье рассмотрим несколько из них, которые помогут учащимся успешно решать задачи данного типа. При решении большинства задач этого вида, удобнее использовать таблицу, которая нагляднее и короче обычной записи с пояснениями. Зрительное восприятие определенного расположения величин в таблице дает дополнительную информацию, облегчающую процесс решения задач и ее проверки.
The tasks dealing with such concepts as concentrationand the percentage of the substance in mixtures, solutions and fusions are often included in exams and olimpiadsin physics, mathematicsand chemistry. Not enough time is given for such tasks in the school math course. Many students are immediately refusing to solve tasks concerning mentioned above concepts, considering them too difficult to be successfully solved. While solving such it is efficient (better) to use tables which are more clear and short than usual explanation notes. The visual perception of certain arrangement of valuesin tables gives additional information making the process of task solving much easier.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան