Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Գևորգ Դևրիկյանի «Սրբացած հուշարձան» աշխատության պատմագեղարվեստական արժեքը
Other title:
Художественно-историческая ценность работы Геворга Деврикяна “Священный памятник” ; The artistic historical value of the work of Gevorg Devrikyan's “Sanctified monument”.
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Ժամանակագրություն ; հայ ժողովրդի պատմություն ; ազգային-ազատագրական շարժում
Uncontrolled Keywords:
Պատմագրություն ; գեղարվեստական ; հրամանատար Մոնտրեզոր ; հուշարձան
Coverage:
Abstract:
Վերոնշյալ հոդվածում անդրադարձ է կատարվում Գևորգ Դևրիկյանի «Սրբացած հուշարձան» աշխատությանը, քննվում ստեղծագործության ժանրային բնույթը: Հաշվի առնելով փաստավավերագրական արձակի հետ հարաբերվելը և դրան զուգահեռ շարադրանքի գեղարվեստական շունչը՝ այն համարվում է պատմագեղարվեստական ժամանակագրություն: Նշվում է Գ.Դևրիկյանի օգտագործած բազմաթիվ աղբյուրները և դրանց վերլուծությունը աշխատությունում: Նկարագրվում են հայ և ռուս ժողովուրդների դարավոր բարեկամության զինակցության դրսևորումները, հայ ժողովրդի երախտագիտությունը ռուս հերոս Մոնտրեզորին: Ինչպես նաև հոդվածում պատկերվում է գեղարվեստականի միաձուլումը պատմական իրողություններին:
В данной статье обращаемся к работе Геворга Деврикяна “Священный памятник”, исследуем жанровую сущность произведения. Учитывая близость с хроникально- документальной прозой и параллельно с этим художественный дух изложения, он считается художественно-исторической хронологией. Отмечаются многочисленные источники, использованные Деврикяном и приводится их анализ. Описываются проявления многовековой дружбы, соратничества армянского и русского народов, благодарность армянского народа русскому герою Монтрезу. Также в статье показывается слияние художественного с исторической реальностью.
In this article a reference is given to Gevorg Devrikyan’s “Sanctified monument”, and the genre of the work is being studied. Considering its correlation with the chronicle-documentary prose and parallelly the artistic spirit of the essay, it is considered to be an artistic historical chronology.Numerous sources used by G. Devrikyan, as well as their analysis in the work are noted. The manifestation of the friendship between the Armenian and Russian people and the gratitude of the Armenian people toward the Russian hero Montrezro are presented. The article also describes the merger of the art and historical facts.
Place of publishing:
Երևան