Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Other title:
Процесс трансформации систем высшего образования РА и НКР в контексте реформ образования ; The Transformation Process of Higher Education Systems of the Republic of Armeniaand Nagorno Karabakh in the Context of Education Reforms
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Uncontrolled Keywords:
բարձրագույն կրթություն ; կրթության եվրոպական տարածք ; փոխակերպում ; կրթության որակ ; օրենսդրական դաշտի կատարելագործում ; կրթության շարունակականություն
Coverage:
Abstract:
Հայաստանի և Արցախի բարձրագույն կրթության համակարգերը վերջին տարիներին ենթարկվել են մի շարք վերափոխումների՝ պայմանավորված Բոլոնիայի գործընթացին Հայաստանի անդամակցությամբ, որի նպատակն է ստեղծել միասնական կրթական և գիտական տարածք: Այդ վերափոխումները տեղի ունեցան երեք փուլով՝ 1991-1995 թթ., 1995-1999 թթ. և 1999-2005 թթ.: Հայաստանում և Արցախում բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող վերափոխումների առաջին և երկրորդ շրջափուլերում պետական քաղաքականությունն ուղղված էր կրթության մատչելիությանը, որակի ապահովմանն ու օրենսդրական դաշտի կատարելագործմանը: Երրորդ շրջափուլը կարելի է բնորոշել որպես կայացման ժամանակաշրջան, որն ուղղված է կրթության որակին ու շարունակականությանը և կրթության համակարգի համապատասխանեցմանը եվրոպական չափանիշներին:
Системы высшего образования Армении и Арцаха в последние годы потерпели ряд преобразований в связи с присоединением Армении к Болонскому процессу, целью которого является создание единого образовательного и научного пространства. Эти преобразования произошли в три этапа: 1991-1995 гг., 1995-1999 гг. и 1999-2005 гг. В период первого и второго этапов преобразования в сфере высшего образования в Армении и в Арцахе государственная политика была направлена на доступность образования, обеспечение качества и совершенствование законодательства. Третий этап можно охарактеризовать как период устойчивого развития, направленный на обеспечение качества и продолжительности образования, а также на соответствие системы образования европейским стандартам.
Higher education systems of the Republic of Armenia and Nagorno Karabakh have recently undergone a number of transformations, conditioned by the membership of Armenia to the Bologna process with the aim to form a united educational and scientific area. The mentioned transformations occurred in three stages: 1991-1995, 1995-1999, and 1999-2005. During the first and second cycles of transformations undergoing in higher education systems of Armenia and Karabakh the state policy was directed to the education accessibility, quality assurance, as well as to the enhancement of legislation. The third cycle can be characterized as a period of sustainability, aimed at the assurance of education quality and lifelong learning as well as compliance of education system with the European standards.
Place of publishing:
Երևան