Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2015

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Алоян Армине, Aloyan Armine

Title:

Հոգեբանական թրենինգի կիրառման առանձնահատկությունները կրթության ոլորտում

Other title:

Особенности использования психологического тренинга в сфере образования ; The peculiarities of the use of psychological trainings in the sphere of education

Creator:

Ալոյան, Արմինե

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Կրթություն ; Մեթոդոլոգիա ; Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

թրենինգ ; զարգացում ; ուսուցում ; մեթոդ ; կրթական ոլորտ ; ուսուցման ակտիվ ձևեր ; հոգեբանական խմբային աշխատանք ; վարժեցում

Coverage:

368-374

Abstract:

Դասախոսություների, քննարկումների, գործնական պարապմունքների կողքին թրենինգները զբաղեցնում են իրենց արժանի տեղը ուսուցման ակտիվ ձևերի շարքում: Ուսուցման այս իննովացիոն մեթոդի հիմքում ընկած է խմբային հոգեբանական աշխատանքը: Թրենինգի տարբեր բնորոշումների միջև զուգահեռները մատնացույց են անում, որ հոգեբանական թրենինգները նպատակ ունեն ուսուցանել, զարգացնել, սովոր եցնել: Թրենինգը, տարածված լինելով որպես գործնական հոգեբանության մեթոդ, կարող է իր տեղը զμաղեցնել նաև տարիքային և մանկավարժական հոգեբանության մեթոդոլոգիայում:
Наряду с лекциями, дискуссиями, семинарами, тренинги занимают свое достойное место в системе активных форм обучения. В основе этих инновационных методов лежит групповая психологическая работа. Разные трактовки тренинга показывают, что целью психологических тренингов является обучение и развитие. Таким образом, тренинг может иметь свое достойное место в методологии педагогической психологии и стать новым словом в возрастной и педагогической психологии.
Alongside with lectures, discussions and practical courses, trainings occupy their worth place in the series of types of teaching. Psychological group work is based on this innovational teaching method. But it is important to separate training from such concepts as teaching, education and development, which are too close to the concept of training. So, training can also occupy its place in the pedagogical psychological methodology.


Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան