Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

1970

Համար:

4

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Վերնագիր:

Հեղափոխությամբ ներշնչված արվեստ

Այլ վերնագիր:

Искусство, вдохновленное революцией. Art Inspired by the Revolution.

Ստեղծողը:

Մանյա Ղազարյան

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Խորագիր:

History ; D History ; N Fine Arts ; NB Sculpture

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Казарян Маня ; Ghazarian Manya

Ծածկոյթ:

97-107

Ամփոփում:

Ленинский план монументальной пропаганды сыграл огромную роль в становлении и развитии советского искусства. Он предопределил роль и значение советского избирательного искусства вообще и монументальной скульптуры в частности. Осуществлению этого плана способствовали талантливые русские зодчие, среди них и армянский скульптор Акоп Гюрджян. После установления Советской власти в Армении, под непосредственным влиянием идей н революционного пафоса монументальной пропаганды в Ереване и Ленииакане устанавливаются многочисленные памятники революционным деятелям. В статье особо отмечаются скульптуры А. Сарксяна, С. Степаняна и С. Меркурова, а Монумент И. И. Ленину в Ереване (скульптор С. Меркуров) — рассматривается как один из лучших памятников в Советском Союзе.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՍՍՀ ԳԱ հրատ․

Ստեղծման ամսաթիւը:

1970-04-09

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան