Ցույց տուր կառուցվածքը

Publication Details:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Journal or Publication Title:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Date of publication:

2022

Volume:

ՀԹ

Number:

Թ

ISSN:

1829–4243 ; e-2953-7843

Additional Information:

Нанян Бабкен, Nanyan Babken

Title:

«Տեառնընդառաջ» անուան ծագումը

Other title:

Происхождение названия «Тэарнундарач» (Праздник Сретения) ; Origin of the name “Տեառնընդառաջ” (Presentation of Jesus in the Temple)

Creator:

Նանեան, Բաբկէն

Contributor(s):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Subject:

Կրօնագիտութիւն ; Եկեղեցական տոներ

Coverage:

25-38

Abstract:

Праздник Сретения был основан в Палестине в IV веке и первоначально был известен под условным названием «Сороковой день от Епифании». Наряду с возрастающей популярностью нового торжества существенное развитие получили его литургические, эортологические, богословские и гомилетические аспекты. В результате новое название праздника «Сретение» впервые появилось в трудах Исихия Иерусалимского в первой половине V века. Армянская церковь, тесно связанная со Святыми Местами и Иерусалимской Церковью, быстро восприняла данное новшество. Армянское название праздника «Տեառնընդառաջ», которое является прямой адаптацией его греческого аналога «Yπαπαντή», возникло, по всей вероятности, между второй половиной V и первой половиной VI веков.
The feast of Presentation of Jesus in the Temple founded in the 4th century Palestine was initially known under the primitive name of “Fortieth day of Epiphany”. Along with the increasing popularity of the new feast, its liturgical, heortological, theological and homiletic aspects have undergone substantial development. As a result, “Hypapante”, the new name of the feast appeared in the writings of Hesychius of Jerusalem in the first half of the 5th century. The Armenian Church, well connected to the Holy Places and the Church of Jerusalem, was very quick to accept this novelty. The Armenian name of this festivity known as “Տեառնընդառաջ” is a direct adaptation of its Greek counterpart “Yπαπαντή”, and most likely originated between the second half of the 5th and the first half of the 6th centuries.

Place of publishing:

Ս. Էջմիածին

Publisher:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Language:

hy

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան