Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականը հրատարակվում է 1960 թվականից։ Մինչև 2021 թվականը պարբերականը կոչվել է «Մերձավոր և Միջին Արևելքի երկրներն ու ժողովուրդներ»

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր Արևելագիտության ինստիտուտի=Bulletin Of The Institute Of Oriental Studies (BIOS)

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

2 (35)

Համար:

2

ISSN:

e-2738-2702 ; 2738-2710

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Մաթևոսյան Արթուր

Վերնագիր:

12 anathematisms of St. Cyril of Alexandria and the Christology of the Armenian Church

Այլ վերնագիր:

Ս․ Կյուրեղ Ալեքսանդրացու 12 նզովքները և Հայոց եկեղեցու քրիստոսաբանությունը

Ստեղծողը:

Matevosyan, Arthur

Համատեղ հեղինակները:

Institute of Oriental Studies of NAS RA

Խորագիր:

Armenian church

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Book of letters ; St. Cyril ; Nestorius ; Apollinarius ; the Word ; Christ ; the Holy Virgin ; anathematism ; heresy

Ամփոփում:

It is well known that the Christology of the Armenian Church is based on the Christological teaching of St. Cyril of Alexandria. Following St. Cyril, the Armenian Church confirms the invariability and perfection of divine and human natures in Christ. The hypostatic union of Christ does not lead to a change or amalgamation of natures. It admits the union of Christ with God the Father in deity and with us in humanity. Jesus Christ, the only begotten Son of God, is a perfect God and a perfect man, begotten before the ages from the Father according to deity, and for our salvation from Mary the Virgin according to humanity. And therefore, there is one nature of God the Word incarnate, revered together with His flesh in one worship. This is what the Armenian Church has believed since the 5th century to date. This article will examine the connection of 12 anathematisms contained in the letter of St. Cyril of Alexandria to Nestorius with the Christological teaching of the Armenian Church.
Հայտնի է, որ Հայոց եկեղեցու քրիստոսաբանությունը հիմնված է Կյուրեղ Ալեքսանդրացու քրիստոսաբանական վարդապետության վրա: Կյուրեղին հետևելով` Հայ Եկեղեցին հաստատում է Քրիստոսում աստվածային և մարդկային բնությունների անփոփոխությունն ու կատարելությունը: Քրիստոսի անձի միությունը չի հանգեցնում բնությունների փուիոխության կամ միաձուլման: Այն ընդունում է Քրիստոսի միությունը Հայր Աստծո հետ աստվածության մեջ և մեզ հետ` մարդկության մեջ: Հիսուս Քրիստոսը` Աստծո միածին Որդին, կատարյալ Աստված է և կատարյալ մարդ, որը ծնվել է դարերից առաջ` ըստ աստվածության, և մեր փրկության համար` ըստ մարդկության` Մարիամ Կույսից: Եվ, հետևաբար, գոյություն ունի Աստծո մարմնացյալ Բանի մեկ բնություն: Այս հոդվածում քննարկվում է Կյուրեդ Ալեքսանդրացու Նեստորին ուղղված նամակում պարունակվող 12 նզովքների կապը Հայոց Եկեղեցու քրիստոսաբանական վարդապետության հետ:

Հրատարակության վայրը:


Հրատարակիչ:

«Քոփի Փրինթ» տպ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 36-48

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լեզու:

hy; en

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան