Object structure

Journal or Publication Title:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Date of publication:

2020

Number:

2 (4)

ISSN:

2579-2830

Official URL:


Additional Information:

Չթյան Անահիտ, Chtian Anahit

Title:

«Гикор» Ованнеса Туманяна на сцене армянского театра Ирана: Арман

Other title:

Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» Իրանի հայ թատրոնում. Արման ; Hovhannes Tumanyan’s “Gikor” on the stage of the Armenian theater of Iran: Arman

Creator:

Чтян, Анаит

Subject:

Թատերագիտություն ; Կինոգիտություն

Uncontrolled Keywords:

Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» ; ԱրամայիսՀովսեփյան (Արման), իրանահայ թատրոն ; «Գիքորի» բեմադրությունը ; Իրանի կինո

Abstract:

«Гикор» Ованнеса Туманяна имеет особое значение как для армянского театра Ирана в целом, так и для творческой жизни отдельных театральных деятелей. Арамаис Овсепян (Арман), принявший участие в представлениях «Гикора» в Тавризе (1935) и в Тегеране (1954), завоевал признание как в армянском театральном сообществе, так и в мире кино Ирана. Достигнув профессионального мастерства, он в 1979-м году своей постановкой «Гикора» заложил основы профессионального театра в армянском сценическом искусстве Ирана. Постановки «Гикора», как и весь творческий путь Армана ознаменовали начало и конец любительского театра на армянской сцене Ирана.
Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորն» առանձնահատուկ նշանակություն ունի ինչպես Իրանի հայ թատրոնում, այնպես էլ որոշ թատերական գործիչների ստեղծագործական կյանքում: Արամայիս Հովսեփյանը (Արման), մասնակցելով «Գիքորի» թավրիզյան (1935) և թեհրանյան (1954) զույգ ներկայացումներին, հայ թատրոնից բացի, ճանաչում գտավ նաև Իրանի կինոյի աշխարհում: Հասնելով պրոֆեսիոնալ վարպետության մակարդակին, Արմանը, 1979-ին, բեմադրելով Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը», պրոֆեսիոնալ թատրոնի հիմունքները հաստատեց նաև Իրանի հայ բեմարվեստում: «Գիքորի» երկու բեմադրությունները և Արմանի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը նշանավորեցին սիրողական թատրոնի սկիզբն ու ավարտը Իրանի հայ բեմում:
Hovhannes Tumanyan’s “Gikor” is of particular importance for the Armenian theater of Iran and the creative career of individual theater personalities. Aramais Hovsepian (Arman), having taken part in the performances of “Gikor” both in Tabriz (1935) and Tehran (1954), won recognition among the Armenian theatrical community of Iran and the Iranian cinema alike. After reaching the level of professionalism, Arman staged “Gikor” (1979) and thereby laid the foundations for the Armenian professional theater. The productions of “Gikor” and the creative life of Arman as a whole marked the start and finish of the amateur theater on the Armenian stage of Iran.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 78-86

Language:

ru

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան