Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2022

Number:

1

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

Арзуманян Светлана, Arzumanyan Svetlana

Title:

Արվեստի սահմանների խնդրի շուրջ. «արվեստի աշխարհ» հայեցակարգը

Other title:

К вопросу о границах искусства։ концепция «мир искусства» ; On the Issues of the Borders of Art: the Concept of the "Art-world"

Creator:

Արզումանյան, Սվետլանա

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և իրավունքի ինստիտուտ

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

Փիլիսոփայություն ; Իրավունք

Uncontrolled Keywords:

արվեստի սահմանում ; միմեսիսի սկզբունք ; Դանթո ; «արվեստի աշխարհ» հայեցակարգ ; իրականության վերարտադրություն ; ժամանակակից արվեստ ; ոչ արվեստ

Coverage:

88-102

Abstract:

Արվեստի սահմանների հստակեցման անհրաժեշտությունը, այն է՝ նրա տարբերակումը ոչ արվեստից, ժամանակակից փիլիսոփայության կարևորագույն խնդիրներից է։ Դրա լուծմանն էր ուղղված ամերիկացի հայտնի փիլիսոփա Արթուր Դանթոյի «արվեստի աշխարհ» (artworld) հայեցակարգը, որում առաջարկված էր միմեսիսի սկզբունքի այլընտրանքը։ Հաշվի առնելով ժամանակակից արվեստի երկիմաստ դրսևորումները, որոնք հանգեցնում են դրա սահմանների ընդլայնմանը, այս հայեցակարգը որոշակի հիմքեր է տալիս հասկանալու արվեստի գործի և առօրյա օգտագործման առարկայի էական տարբերությունը՝ թույլ տալով կողմնորոշվելու ձևավորված անսովոր մշակութային իրավիճակում:
Необходимость определения границ искусства, его дифференциация от неискусства является одной из важнейших проблем современной философии. На ее решение была нацелена концепция «мир искусства» (artworld) известного американского философа Артура Данто, предложившего предложившего альтернативу принципу мимесиса. С учетом неоднозначных проявлений современного искусства, ведущих к расширению его границ, данная концепция являет собой основу для понимания существенной разницы между произведением искусства и предметом, предназначенным для использования в быту, позволяя сориентироваться в сформировавшейся необычной культурной ситуации.
The need to define the boundaries of art, its differentiation from nonart, is one of the most important issues of modern philosophy. The concept of the "artworld" by the famous American philosopher Arthur Danto, proposed an alternative to the principle of mimesis. Considering the ambiguous manifestations of contemporary art, leading to the expansion of its boundaries, this concept provides certain grounds for understanding the significant difference between a work of art and an object intended for everyday use, allowing one to find his way within the existed unusual cultural situation.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Identifier:

click here to follow the link

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան