Publication Details:
2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Additional Information:
Матевосян Монте, Matevosyan Monte
Title:
Սկիհի խորհուրդը հայկական մանրանկարչության մեջ` որոշ մանրանկարների օրինակով
Other title:
Совет потир на примере некоторых миниатюрв армянкой миниатюрной живописи ; Chalice's Advice On The Example Of Some Miniatures In Armenian Miniature Painting
Creator:
Corporate Creators:
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
սկիհ ; Ավետարան ; մանրանկարչություն ; ինքնազոհաբերում ; սուրբ գինի ; հրաշագործություն ; Կանայի հարսանիքը ; Մկրտություն
Abstract:
Մեր ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ հայկական մանրանկարչության մեջ սկիհի պատկերումը ներկայացված է պարզ և գեղարվեստական միանման ոճավորմամբ։ Սակայն նկատում ենք նրա երկակի մեկնաբանման սերտ առնչությունները։ Դարեր շարունակ սկիհը կիրառվել է եկեղեցում՝ Ս․ Պատարագի ժամանակ որպես զոհաբերվող Քրիստոսի արյան բաժակ։ Սակայն ոչ միշտ է սկիհը զոհաբերության խորհրդանիշ։ Նշված օրինակների հիման վրա հնարավոր է դառնում առանձնացնել երկու խորհուրդ, որոնք նկատվում են Հաղորդության և հարսանեկան արարողությունների ժամանակ։ Մշտապես օրհնված գինով լի սկիհը Քրիստոսի այրան և ինքնազոհաբերման խորհրդանիշը լինելուց զատ, մատնանշում է նրա հրաշագործումը, մաքրագործությունը և Աստվածային էությունը։ Ուստի պատկերագրական կանոնիկ տեսարաններն իրենք են կերտում սկիհի խորհրդանշական մեկնությունը։
Наши исследования показывают, что образ потира в армянской миниатюре представлен в схожей простой и художественной стилнзации. Однако мы замечаем тесные связи его двойной интерпретации. На протяжении веков потир использовали в церкви во время Божественной литургии как чашу для крови жертвоприношенного Христа. Но не всегда это символ жертвоприношения. На основе приведенных выше примеров можно различить два таинства, соблюдаемых во время причастия и свадебных церемоний. Всегда благословенный винный потир, кроме того, что является символом Христа и самопожертвования, указывает так же на его чудодействие, чистоту и божественную сущность. Таким образом, сами канонические изоброжения образуют символическую интерпретацию потира.
Our studies show that chalice’s image in Armenian miniature is presented in a simple and artistic style. However, we notice the close connections of his double interpretation. For centuries, the chalice has been used in the church at the Saint Liturgy as a blood sacrifice of Christ. But the chalice not always is a symbol of sacrifice. Based on the above examples, it becomes possible to separate two tips, which are observed during the Sacrament and wedding ceremonies. A continually blessed wine-filled bowl of points to his miracle, purity, and the Divine essence of beyond Christ's burning and self-sacrifice symbol . Hence canonical canvas scenes they create the symbolic interpretation of the chalice.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն