Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լեզու և լեզվաբանություն= Язык и языкознание= Language and linguistics

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

1

ISSN:

1829-0183

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Аветисян Ю. С., Avetisyan Yu. S.

Վերնագիր:

Դերանվան ուսուցման հիմնախնդիրները գրական արևելահայերենում

Այլ վերնագիր:

Основные проблемы обучения местоимений в литературном армянском языке (Местоимение как отдельная часть речи. Внутреняя частиречная классификация местоимений) ; Teaching Lexical Eastern Armenian. Pronouns as a Separate Part of Speech, Classification of Pronouns

Ենթավերնագիր:

(Դերանունը որպես առանձին խոսքի մաս, դերանվան ներխոսքիմասային դասակարգումը)

Ստեղծողը:

Ավետիսյան, Յու. Ս.

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Հ․ Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)

Խորագիր:

Լեզվաբանություն

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Դերանուն ; առանձին խոսքի մաս ; ավանդական հիմունք ; ընդհանրական ; անմիօրինակություն ; գոյական դերանուն ; ածական դերանուն ; թվական դերանուն ; մակբայ դերանուն

Ծածկույթ:

23-32

Ամփոփում:

Изучение местоимений всегда было предметом дискуссий и дебатов. А это, в свою очередь, создавало трудности в преподавании этих слов. Традиционные подходы к внутренней классификации частей речи, методология, принятая в преподавании местоимений, нуждаются в пересмотре. Основываясь на богатом опыте изучения и описания местоимений в западноармянском языко- знании, в данной статье представлена возможная модификация местоимения и классификация его типов с учетом педагогического подхода. Общий вывод заключается в том, что грамматическое и структурное описание местоимений должно быть представлено в соответствии с признаками, характеризующими части относительного слова.
The study of pronouns has always been expressions for discussion and debate. And this, in turn, has created difficulties in teaching those words. The traditional approaches to the internal classification of parts of speech, the methodology adopted in the teaching of pronouns, need to be revised. Based on the rich experience of the study and description of pronouns in Western Armenian linguistics, this article presents a possible modification of pronouns and classification of its types with a pedagogical approach. The general conclusion is that the grammatical and structural description of pronouns should be presented according to the features that characterize the parts of the relative word.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Գլխավոր նշում:

Հանդեսի հիմնադիրն է ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտը։ Լույս է տեսնում 2003 թ., տարին երկու անգամ։

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան