Object structure

Publication Details:

«Բանբեր հայագիտության» միջազգային գիտական հանդեսը լույս է տեսնում 2013 թվականից։

Journal or Publication Title:

Բանբեր հայագիտության = Вестник Арменоведения = Review of Armenian studies

Date of publication:

2020

Number:

3

ISSN:

1829-4073

Official URL:


Additional Information:

Վարդանյան Ս., Քարամյան 0., Варданян С., Карамян О.

Title:

The Abstract Art Of Hovhannes Minasyan Of The 1960s: The Phenomenon Of Mosaics At Yerevan Computer Research And Development Institute

Other title:

Հովհաննես Մինասյանի 1960-ականների վերացական արվեստը. Երևանի Մաթեմատիկական մեքենաների գիտահետազոտական ինստիտուտի խճանկարների ֆենոմենը ; Абстрактное искусство Ованеса Минасяна 1960-х годов: феномен мозаики в Ереванском НИИ математических машин

Creator:

Vardanyan, Satenik ; Karamyan, Ovsanna

Contributor(s):

Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) ; Ա. Խառատյան (2017-)

Subject:

Arts

Uncontrolled Keywords:

Hovhannes Minasyan ; Florentine mosaic ; abstract art ; Armenian tuff

Coverage:

114-122

Abstract:

Երևանի Մաթեմատիկական մեքենաների գիտահետազոտական ինստիտուտի շենքի չորրորդ հարկում գտնվող «Ներփակ Կորեր» և «Երկրաչափական տարածություն» խճանկարները (1967-1970) Հովհաննես Մինասյանի՝ մաթեմատիկայով ոգեշնչված երկրաչափական աբստրակտ ձևերով, համաչափ ռիթմերով լուծված բացառիկ աշխատանքներ են: Ֆլորենտական ոճով արված այս խճանկարները այսօր էլ աչքի են ընկնում հղկված տուֆի «թավշյա» գեղեցիկ մակերևույթով, սև և դարչնագույն, դեղին ու կարմիր, մուգ աղյուսագույն ու մանուշակագույն տոների դեկորատիվ դասավորությամբ: Мозаики Ованеса Минасяна «Замкнутые кривые» и «Геометрическое пространство», (1967-1970), украшающие четвертый этаж здания Ереванского научно-исследовательского института математических машин (1967-1970), навеяны автору абстрактными геометрическими формами математики и являются эксклюзивными работами с гармоничными ритмами. Эти флорентийские мозаики и сегодня выделяются своей красивой полированной туфовой «бархатной» поверхностью, декоративными коричневыми, желто-красными, темно-кирпичными и пурпурными тонами. Благодаря использованию цвета и линий, а также посредством эквивалентного пластического языка художнику удалось достичь уникальной художественной «формулы» математической абстрактной мысли.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 717

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան