Object structure

Journal or Publication Title:

Սոցիալ-տնտեսական զարգացման արդի հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում =Современные проблемы социaльно-экономического развития в Республике Армения =The contemporary issues of socioeconomic development in the Republic of Armenia

Date of publication:

2014

Volume:

1

ISSN:

1829-4324

Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Стратегическая политика агропромышленного комплекса РА

Other title:

ԱԱՀ ռազմավարության քաղաքականությունը ՀՀ-ում / Տ. Օհանյան, Ռ. Ալոյան։ Policy of Agro-Industrial Complex Strategy in the Republic of Armenia / T. Ohanyan, R. Aloyan

Creator:

Татьяна Оганян ; Рузанна Алоян

Subject:

Экономика ; Общественные науки

Uncontrolled Keywords:

агропромышленный комплекс ; кластеры ; государственное регулирование ; менеджмент ; сельскохозяйственное производство ; стратегическое управление

Coverage:

190-194

Abstract:

Հոդվածում քննարկվում են ՀՀ-ի ագրոարդյունաբերական համալիրի ռազմավարության հետ կապված հարցերը, որոնք պետք է բերեն ՀՀ-ի ագրարային սեկտորի տնտեսական ու սոցիալական ընթացքների կարգավորմանը: Տնտեսական պայմանների կայունացումը ու տնտեսության աճը վերջին տարիներին ստեղծել են իրական նախապայմաններ կլաստերների ձևավորման համար, որպիսի բարձրանա ձեռնարկությունների մրցունակությունը առևտրային շուկաներում, հաշվի առնելով այդ ձեռնարկությունների տնտեսական հետաքրքրությունների ընդհանրությունները: Կլաստերների ստեղծումը կարող է նպաստել ապրանքների արտադրությանը, մասնավորապես` նոր հատկություններով սննդամթերքների: Պետք է նշել, որ կլաստերի մեջ միավորված փոքր և միջին ձեռնարկությունները ուժեղացնում են իր մրցունակությունը և դիրքը շուկայում: The article discusses the issues related with the strategy of agro-industrial complex and if addressed need to result in regulation of social and economic processes of the agro-industrial complex. Stabilization and the growth of the economy in recent years have created real preconditions for building/developing clusters to improve the competitiveness of businesses in various markets by relying on common business interest of these firms. Building clusters could promote product upgrades: new quality attributes in food products. It is noteworthy to state that SME clusters strengthen market position of these firms and make them more competitive.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2014-03-10

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան