Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Стамболцян Астхик, Stamboltsyan Astghik
Վերնագիր:
Խորհրդավոր ընթրիքի մեկնությունները գեղանկարչության մեջ
Այլ վերնագիր:
Толкования Тайной вечери в живописи ; Interpretations of the Last Supper in the painting art
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)
Խորագիր:
Christianity ; Fine Arts ; Painting
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
В истории мировой живописи тема “Тайной вечери” занимает особое место. Ни один библейский сюжет, ни одна притча или предание не имели той моральной, философской и метафизической силы, которая могла бы стать творческим стимулом для многих поколений, стать основой и причиной множества самых различных толкований. The motif of the “Last Supper” used to have a special place in the history of the world fine arts. No other evangelical theme, fable or narrative could have the same spiritual and moral, philosophical and metaphysical sonority to be able to serve as creative motivation for many generations of painters, to be able to cause diverse comments and interpretations.
Հրատարակության վայրը:
Ս. Էջմիածին