Հրապարակման մանրամասներ:
Լույս է տեսել 1943-1965թթ.: 1966թ-ից անվանափոխվել է Լրաբեր հասարակական գիտությունների։
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Համար:
Պաշտոնական URL:
Վերնագիր:
Принципы поэтики Шекспира в музыке
Այլ վերնագիր:
Շեքսպիրի պոետիկայի սկզբունքները երաժշտության մեջ
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ․՝ Խ․ Ն․ Մոմջյան (1943-1944) ; Հ․ Ա․ Օրբելի (1946-1947) ; Ա․ Ռ․ Հովհաննիսյան (1948-1949) ; Ծ․ Պ․ Աղայան (1950-1951) ; Խ․ Ն․ Մոմջյան (1951-1954) ; Գ․ Խ․ Ստեփանյան (1955-1957) ; Հ․ Գ․ Ասլանյան (1957-1961) ; Գ․ Ա․ Աբով (1961-1963, գլխ․ խմբ․՝ 1964) ; Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1964-1965)
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Ի՞նչն է Շեքսպիրի ռեալիզմի հիմքը։ Հեղինակը այդ հիմքը, հակառակ սահմանված տրադիցիայի,հրաժարվում է մարդու ներքին աշխարհը երևան բերելու մեջ ճանաչելուց, թեպետ և կասկածից վեր է,որ Շեքսպիրի պոեզիայի մեջ այդ աշխարհը բացվում է ճշմարտացի և հարուստ ձևով։ Հիշյալ ռեալիզմի իսկական հիմքը,ըստ հեղինակի ,մարդու բուն իսկ ներքին աշխարհը երկու հիմունքի՝ անձնականի և հասարակականի (Շեքսպիրի համար՝ պետականի) կապերի սիստեմից հանելն է։ Երկու հիմունքի այդ սիստեմում ուղեցույցը պոետի համար հասարակական (պետական) հիմունքն է։ Ոչ թե մարդկային բնավորություններն են որոշում մարդկային հարաբերությունների վիճակը, այլ հակառակը՝այդ հարաբերություններից կազմվում են բնավորությունները և նրանց կենսական նշանակությունը։ Մարդկային աշխարհի նկատմամբ այդ հայացքն իր տենդենցով մատերիալիստական հայացք է. հենց այդպիսի հայացքն է կազմում Շեքսպիրի պոետիկայի հիմքը, և հենց այդ հայացքն է անգլիացի պոետի հանճարի համար ապահովել նրա համաշխարհային-պատմական նշանակությունը։
Հրատարակիչ:
Հայկական ՍՍՌ գիտությունների ակադեմիա