Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Психологическая адаптация первоклассников к школьному обучению
Other title:
Creator:
Subject:
Psychology ; Education ; Theory and practice of education
Uncontrolled Keywords:
Coverage:
Abstract:
Դպրոց ընդունվելը երեխայի կյանքում մեծ փոփոխությունների է բերում: Սովորական ընտանեկան աշխարհից կամ մանկապարտեզից նրանք ընկնում են տարբեր տարիքի և բազմատիպ մարդկանց միջավայր, որտեղ խաղի փոխարեն նրանց առաջարկում են համակարգված մտավոր աշխատանք: Դպրոցին հարմարվելը բազմապլան գործընթաց է և հավասարաչափ կախված է երեխայի ֆիզիոլոգիական, սոցիալական ու մտավոր զարգացվածությունից: Դրանք ոչ թե տարբեր խնդիրներ են, այլ` գործունեության տարբեր ձևերում դրա դրսևորման տարբեր կողմեր: Դպրոցն առաջին իսկ օրերից երեխայի առաջ դնում է մի շարք առաջադրանքներ, որոնք պահանջում են նրա մտավոր և ֆիզիկական ուժերի մոբիլիզացում: Դրա համար ժամանակ է անհրաժեշտ, որպեսզի տեղի ունենա հարմարեցում դպրոցական ուսուցմանը, երեխան հարմարվի նոր պայմաններին և սովորի համապատասխանել նոր պահանջներին: Բոլոր երեխաներն անցնում են դպրոցական ադապտացիոն շրջան, նույնիսկ նրանք, ովքեր ունեն լավ նախնական պատրաստվածություն: Entering school brings big changes in a child’s life. From the familiar world of the family or kindergarten they fall into an environment of numerous people with different ages, where they are offered a systematic mental work instead of playing. Adaptation to the school is a multifaceted process and equally depends on the physiological, social and mental development of the child. They are not different problems, but different sides of its manifestation in various forms of activity. From the first day at school a number of tasks are set before the child that require a mobilization of his mental and physical strength.