Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2019

Number:

3

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Կրթության տեղեկատվայնացման ազգային հայեցակարգի ձևավորման անհրաժեշտությունը ՀՀ-ում

Other title:

Необходимость формирования национальной концепции информатизации образования в РА; The Need to Formulate a National Concept of Educational Informatization in RA

Creator:

Մարիանա Քոչարյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

H Social Sciences ; Economic Theory ; L Education

Uncontrolled Keywords:

Кочарян Мариана ; Kocharyan Mariana

Coverage:

105-116

Abstract:

Կրթության ոլորտում ՏՀՏ կիրառման ու կրթության տեղեկատվայնացման գործընթացները Հայաստանում սկսվել են դեռևս խորհրդային տարիներին, սակայն պետք է նշել, որ կրթության ոլորտում ՏՀՏ ներդրումը, լինելով կրթության համակարգի փոխակերպման և զարգացման կարևորագույն գործոն, ունի մի շարք տեսամեթոդական խնդիրներ: Թվային տնտեսությունում կրթության ոլորտում ՏՀՏ աճող դերը նոր պահանջներ է ներկայացնում նաև դրանց տեսամեթոդական և գործնական հայեցակարգերի գիտական հիմնավորման առումով: Процессы информатизации и применения ИКТ в сфере образования РА были задействованы ещё в советские годы, однако следует отметить, что, являясь важнейшим фактором развития и преобразования образовательной системы, процесс внедрения сталкивается с рядом теоретикометодических задач. Растущая роль ИКТ в сфере образования в условиях цифровой экономики выдвигает новые требования в отношении научной обоснованности теоретико-методических и практических концепций. The processes of using ICT and education informatization in Armenia began in Soviet times, however, it should be noted that the contribution of ICT to the education sector, which is the most important factor in the education and development of education, is a series of electoral problems.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2019-12-16

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան