Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Հրապարակման ամսաթիվ:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Վերնագիր:
Կրթության տեղեկատվայնացման ազգային հայեցակարգի ձևավորման անհրաժեշտությունը ՀՀ-ում
Այլ վերնագիր:
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)
Խորագիր:
H Social Sciences ; Economic Theory ; L Education
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
Кочарян Мариана ; Kocharyan Mariana
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Կրթության ոլորտում ՏՀՏ կիրառման ու կրթության տեղեկատվայնացման գործընթացները Հայաստանում սկսվել են դեռևս խորհրդային տարիներին, սակայն պետք է նշել, որ կրթության ոլորտում ՏՀՏ ներդրումը, լինելով կրթության համակարգի փոխակերպման և զարգացման կարևորագույն գործոն, ունի մի շարք տեսամեթոդական խնդիրներ: Թվային տնտեսությունում կրթության ոլորտում ՏՀՏ աճող դերը նոր պահանջներ է ներկայացնում նաև դրանց տեսամեթոդական և գործնական հայեցակարգերի գիտական հիմնավորման առումով: Процессы информатизации и применения ИКТ в сфере образования РА были задействованы ещё в советские годы, однако следует отметить, что, являясь важнейшим фактором развития и преобразования образовательной системы, процесс внедрения сталкивается с рядом теоретикометодических задач. Растущая роль ИКТ в сфере образования в условиях цифровой экономики выдвигает новые требования в отношении научной обоснованности теоретико-методических и практических концепций. The processes of using ICT and education informatization in Armenia began in Soviet times, however, it should be noted that the contribution of ICT to the education sector, which is the most important factor in the education and development of education, is a series of electoral problems.
Հրատարակության վայրը:
Երևան