Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2018

Volume:

3

Number:

3

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Մի ստեղծագործության պատմություն. Ցեզար Կյուիի «Հ.Կ. Այվազովսկու հիշատակին» ռեքվիեմը

Other title:

История одного произведения: реквием Цезаря Антоновича Кюи “Памяти И.К. Айвазовского”. The History of one Artwork: The Requiem by César Cui “To the Memory of I.K. Aivazovsky”.

Creator:

Ա. Գ. Ասատրյան ; Ա. Վ. Սարգսյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

Biography ; Auxiliary Sciences of History ; M Music and Books on Music ; M Music

Uncontrolled Keywords:

Асатрян А.Г. ; Саргсян А.В. ; Asatryan A. ; Sargsyan A.

Coverage:

235-244

Abstract:

19-го апреля 1900 года в Феодосии скончался великий маринист Ованнес Айвазовский. Через год после смерти художника, в 1901 году, русский композитор Н.А. Римский-Корсаков написал фортепианную пьесу “Песенка”, посвященную памяти Айвазовского, а в 1902 году русский композитор, музыкальный критик, член “Могучей кучки” Цезарь Кюи (1835- 1918) сочинил реквием “Памяти И.К. Айвазовского” (op. 86 N 22, Des-dur) для голоса и фортепиано. Ценная часть довольно обширного творческого наследия Ц.А. Кюи – камерная лирика. Свыше 300 романсов для голоса и фортепиано сочинил композитор на слова Пушкина, Лермонтова, Мицкевича,Некрасова и др. Известно, что в вокальной лирике Ц. Кюи важное место занимает цикл армянских романсов, написанных на слова Рафаэла Патканяна, Смбата Шахазиза, Петроса Дуряна, Аветика Исаакяна, Ованнеса Ованнисяна и др. On 19 April 1900 in Feodosia the great marine painter Hovhannes Aivazovsky passed away. A year after the painter’s death in 1901 the Russian composer N.A. Rimsky-Korsakov wrote a piano piece “A ditty”, dedicated to the memory of Aivazovsky, and in 1902 the Russian composer, musical critic, member of “The Mighty Group” César Cui (1835-1918) composed a requiem “To the memory of I.K. Aivazovsky” (op. 86 N 22, Des-dur) for voice and piano.A valuable part of César Cui’s quite extensive creative heritage is chamber music. The composer composed more than 300 romance songs for voice and piano on the words of Pushkin, Lermontov, Mickiewicz, Nekrasov and others. It is known that in C. Cui’s vocal music a series of Armenian romance songs, on the words of Raphael Patkanyan, Smbat Shahaziz, Petros Duryan, Avetik Isahakyan, Hovhannes Hovhannisyan and others plays an important role.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2018-10-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան