Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2015

Volume:

3

Number:

3

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

«Մարմնի վերադարձը» և ապամարդկայնացումը թատրոնում

Other title:

“Возвращение тела” и дегуманизация в театре. "Return of the Body'' and Dehumanization in Theatre.

Creator:

Ա. Է. Խզմալյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

Literature ; Language and Literature ; PN2000 Dramatic representation; The Theater

Uncontrolled Keywords:

Хзмалян А. Э. ; Khzmalyan A.

Coverage:

205-212

Abstract:

Возвращение к телоцентризму стало осью художественных изысканий XIX-XX столетий (искусство Айседоры Дункан и музыкально-двигательная педагогика Эмиля Жак-Далькроза, концепция эвритмии, сценические поиски Адольфа Аппия и Георга Фукса, включая наиболее значимые фигуры театрального авангарда–Роберта Уилсона и Ромео Кастелуччи). Менялась сущность актерского искусства, его роль и место в сценическом пространстве. Return to the body-centrism became the axis of the artistic searches of the 19-20 centuries (from the art of Isadora Duncan and the pedagogy of musical concept through movement of Emile Jaques-Dalcroze, the concept of Eurythmy, the scenic innovations of Adolphe Appia and George Fuks, reaching the most significant figures of the avant-garde theater such as Robert Wilson and Romeo Castellucci). It changes the nature of the actor's art, its role and place in the scenic action and space.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2015-09-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան