Օբյեկտ

Վերնագիր: Ճանաչողական-հաղորդակցական մոտեցումն օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում

Ստեղծողը:

Ն. Դ. Դավոյան

Տեսակ:

article

Այլ վերնագիր:

Когнитивно-коммуникативный подход к процессу обучения иностранным языкам. Cognitive-communicative approach to teaching foreign languages.

Ծածկույթ:

290-297

Ամփոփում:

Анализ основных принципов коммуникативного подхода с точки зрения когнитивно-коммуникативных реалий выявляет определенные методические, дидактические, психологические факторы формирования знаний у учащихся с учетом познавательных стилей и стратегий. Соотношение познавательной и эмоциональной сфер нацелено на применение метакогнитивных, когнитивных и социально-эмоциональных стратегий в процессе обучения иностранным языкам. The present paper considers the main principles of communicative approach from the point of view of cognitive-communicative approach. It determines methodological, didactic, psychological factors in forming students' knowledge taking into account cognitive styles and strategies. The paper highlights the correlation of cognitive and emotional spheres aimed at using metacognitive, cognitive and social-emotional strategies in teaching foreign languages.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ստեղծման ամսաթիվը:

2014-04-18

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:39573

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների =Herald of the Social Sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

vol. 1

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 12, 2020

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 3, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

0

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/44118

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն