Օբյեկտ

Վերնագիր: ԶԼՄ իրավական կարգավիճակը և դերը նախընտրական քարոզարշավում

Ստեղծողը:

Լ. Ա. Խառատյան

Տեսակ:

article

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների =Herald of the Social Sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2012

Հատոր:

vol. 2-3

Համար:

2-3

ISSN:

0320-8117

Այլ վերնագիր:

Правовой статус и роль СМИ в предвыборной кампании. Role and Legal Status of Mass Media in Electoral Campaigns.

Ծածկույթ:

220-232

Ամփոփում:

Масс Медиа играют существенную роль в современном обществе, в особенности в отношениях между личностью и обществом, государством и обществом в целом. Имея непосредственное отношение к различным сферам жизни, в частности, к политической, СМИ выступают в качестве своеобразного посредника между членами общества и государства, освещая, с одной стороны, деятельность государственных структур, а с другой – озвучивая насущные проблемы общества. Государственные,коммерческие и некоммерческие СМИ должны руководствоваться в своей деятельности единым принципом: истинная демократия невозможна без независимых СМИ.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ստեղծման ամսաթիվը:

2012-10-03

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:39371

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 29, 2021

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 3, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

1

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/43904

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն