Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում 2004 թվականից։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գրականագիտական հանդես = Литературный журнал = Literary Journal

Հրապարակման ամսաթիւ:

2025

Հատոր:

ԻԹ

Համար:

1

ISSN:

1829-0116

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Abrahamyan Suren, Абраамян Сурен

Վերնագիր:

Հենրիկ Էդոյան. «Ինքնին պոեզիա» կամ «Հայացք ոչ մի տեղից»

Այլ վերնագիր:

Henrik Edoyan: “Poetry Itself” or “A View from Nowhere” ; Генрик Эдоян. «Сама поэзия» или «Взгляд ниоткуда»

Ստեղծողը:

Աբրահամյան, Սուրեն

Խորագիր:

Քննադատության տեսություն ; Պատմություն

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Հենրիկ Էդոյան ; ինքնին պոեզիա ; գոյություն ; լինելություն ; ոչինչ ; մետաֆիզիկա ; աշխարհայեցություն

Ծածկոյթ:

101-112

Ամփոփում:

Հենրիկ Էդոյանի «Հայացք ոչ մի տեղից» (2024 թ․) ժողովածուն բանաստեղծի աշխարհընկալման և բանաստեղծական մոդելի ընկալման նոր հատկանիշներ է հավելում նրա պոեզիայում։ Բանաստեղծի հայացքի երկակիությունը, որ փիլիսոփայական հիմքով կապված է Էդոյանի պոեզիայի երկակի տեսողության ըմբռնման, կեցության ոչնչի և լինելության գաղափարի հետ, աշխարհը, կեցությունը և մահը քննում է բացարձակի տեսանկյունից, որոնք փոխակերպվում են միմյանցով, առկա կեցությունը՝ լինելությունը, արտահայտում էության ոլորտից անտարանջատ։ Ուստի դժվար չէ կռահել, որ գոյության մետաֆիզիկական նա- խահիմքը՝ անճանաչելին, սկիզբն է ամենայն բանի, կյանքի, գոյության և անվախճանի, որից ծագում և դեպի ուր տանում են լինելության և ոչնչի ճակատագիրը, արտահայտվում լեզվում իբրև «ինքնին պոեզիա», որն Էդոյանի պոեզիայի ընկալումն է։
Henrik Edoyan’s collection “A View from Nowhere” (2024) adds new characteristics to the perception of the poet’s worldview and poetic model in his poetry. The duality of the poet’s gaze, philosophically linked to the understanding of double vision in Edoyan’s poetry, examines the world, being, and death from the perspective of the Absolute, where nothingness and being interchange, and present existence is inseparable from the sphere of essence. Hence, it is easy to deduce that the metaphysical foundation of existence, the unknowable, is the beginning of everything - life, existence, and the infinite, from which the destinies of being and nothingness emerge and return, expressed in the concept of “poetry itself,” which is Edoyan’s perception of poetry.
Сборник Генрика Эдояна «Взгляд ниоткуда» (2024) добавляет новые характеристики к восприятию поэтического мировосприятия и модели поэта в его поэзии. Двойственность взгляда поэта, которая философски связана с пониманием двойного зрения в поэзии Эдояна, исследует мир, бытие и смерть с точки зрения Абсолюта, где ничто и бытие взаимозаменяются, а настоящее бытие выражается неотделимо от сферы сущности. Следовательно, нетрудно догадаться, что метафизическая основа существования, непознаваемое, является началом всего, жизни, существования и бесконечного, из которого проистекают и к которому возвращаются судьбы бытия и ничто, что выражено понятием «сама поэзия», являющимся восприятием поэзии Эдояна.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան