Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2009

Volume:

1

Number:

1

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Ճապոնական մոդեռնիզմի ճգնաժամը և «երեխայի հիմնախնդրի» քննարկումը 1990-ականների վերջերին

Other title:

Кризис японского модернизма и обсуждение „проблемы детей“ в конце 1990-х годов. Crisis of Japanese Modernism and Discussion “Children’s Problems” at the End of the 1990s.

Creator:

Բ. Ժ. Գիշյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Subject:

H Social Sciences ; Primary Education ; L Education ; LB Theory and practice of education

Uncontrolled Keywords:

Гишян Б. Ж. ; Gishyan B. Zh.

Coverage:

73-83

Abstract:

В конце 1990-х годов в академических кругах Японии широко обсуждались проблемы детства, воспитания и начального образования в современном обществе. Эти дискуссии свидетельствовали о кризисе доверия в японском обществе после убийства нескольких японских подростков 14-летним школьником в г. Кобе в 1997 году. Развернувшийся дискурс о детстве был основан на западных теориях, в частности, на теории послевоенной модернизации японского общества, а также теории, выдвинутой американской антропологической школой Ф. Боасса и его последователей, изучающих национальную идентичность японцев. Проблемы детства, напрямую связанные с социально-экономическим развитием Японии, остаются в центре внимания специалистов, ибо они раскрывают истоки морального и культурного кризиса Японии XXI в.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2009-04-14

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան