Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիվ:

2007

Հատոր:

3

Համար:

3

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Վերնագիր:

Արշիլ Գորկու արվեստի քննադատությունը Հարոլդ Ռոզենբերգի կողմից

Այլ վերնագիր:

Критика искусства Аршила Горки Гарольдом Розенбергом. Harold Rosenberg’s Criticism of Arshile Gorky’s Art.

Ստեղծողը:

Ա. Բ. Գալստյան

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Խորագիր:

N Fine Arts ; ND Painting

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Галстян А. Б. ; Galstian A. B.

Ծածկույթ:

129-139

Ամփոփում:

Исследование основных критических работ Г. Розенберга явствует о раздвоенности его мировоззрения. “Троцкистская” направленность его критики восходит к теории Клемента Гринберга – “отца” американской формалистской критики. Сказанное нашло отражение в исследовании Розенберга, посвященном творчеству А. Горки; концептуальность этого критического исследования противоречит ранним идеям Г. Розенберга, согласно которому А. Горки является “типичным героем абстрактного экспрессионизма”, что идет вразрез с его “скептическим” отношением к гринбергианской характеристике данного направления живописи. Розенберг, всед за Гринбергом, придавал важное значение творчеству художников 1930-ых годов, сыгравших определенную роль в становлении абстрактного экспрессионизма, к которому примыкали Х. Гофман и Дж. Грехем и чьи идеи были созвучны мировоззрению абстрактных экспрессионистов и их теоретику Гринбергу. “Срединная” позиция А. Горки, его переход от европейского модернизма к американскому авангарду предопределили критику Розенберга, представившего это новое американское направление в русле развития мирового искусства.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2007-12-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան