Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Հրապարակման ամսաթիւ:

2025

Համար:

1 (24)

ISSN:

e-2738-2672 ; 2579-2652

Պաշտոնական URL:

www.artsakhlib.am

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Ղազարյան Մերի, Казарян Мери

Վերնագիր:

Influence of Emotional Intelligence Enhancement on the Social Stereotypical Perceptions of Educators

Այլ վերնագիր:

Հուզական ինտելեկտի խթանման ազդեցությունը մանկավարժների սոցիալական կարծրատիպային պատկերացումների դրսևորման վրա ; Влияние развития эмоционального интеллекта на проявление социальных стереотипов у педагогов

Ստեղծողը:

Ghazarian, Mary

Խորագիր:

Pedagogy

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

emotional intelligence ; empathy ; educational environment ; teachers ; social stereotypes ; bias ; equity ; inclusion

Ծածկոյթ:

211-221

Ամփոփում:

The goal of the given study was to investigate the role of emotional intelligence — particularly empathy — in mitigating social stereotypes held by teachers, with a focus on those related to age, professional identity, and education within school environments. The research addresses the pressing issue of bias and social stereotypes in educational settings and explores how enhancing emotional intelligence can serve as a strategy for promoting inclusivity. The methodology included a literature review of previous research, followed by correlational research conducted through surveys and questionnaires administered to educators. The study examined the relationship between levels of emotional intelligence and the presence of social stereotypes among teachers. The findings indicate a significant negative correlation, suggesting that educators with higher emotional intelligence are less likely to hold or act on social biases. Based on these results, the article offers targeted recommendations for educators, school administrators, and policymakers, emphasizing the integration of emotional intelligence training to foster more empathetic, inclusive, and equitable educational communities.
Այս հետազոտության նպատակն է ուսումնասիրել էմոցիոնալ ինտելեկտի, մասնավորապես՝ էմպատիայի դերը ուսուցիչների շրջանում առկա սոցիալական ստերեոտիպերը մեղմացնելու գործընթացում՝ ուշադրություն դարձնելով տարիքային, մասնագիտական ինքնության և կրթական միջավայրում առկա ստերեոտիպերին։ Հետազոտությունը անդրադառնում է կրթական միջավայրում կողմնակալության և սոցիալական ստերեոտիպերի հրատապ խնդրին և ուսումնասիրում է, թե ինչպես էմոցիոնալ ինտելեկտի զարգացումը կարող է ծառայել որպես ներառականության խթանման ռազմավարություն։ Օգտագործված մեթոդաբանությունը ներառում է գիտական գրականության վերանայում՝ հիմնված նախորդ հետազոտությունների վրա, ինչպես նաև կապային (կորելյացիոն) հետազոտություն՝ ուսուցիչների շրջանում անցկացված հարցումների և հարցաթերթիկների միջոցով։ Հետազոտությունը վերլուծել է էմոցիոնալ ինտելեկտի մակարդակների և ուսուցիչների սոցիալական ստերեոտիպերի առկայության միջև կապը։ Արդյունքները ցույց են տվել զգալիորեն բացասական կապ, ինչը վկայում է, որ բարձր էմոցիոնալ ինտելեկտ ունեցող ուսուցիչներն ավելի քիչ են հակված ունենալու կամ դրսևորելու սոցիալական կողմնակալություններ։ Այս արդյունքների հիման վրա հոդվածը ներկայացնում է նպատակային առաջարկություններ ուսուցիչների, դպրոցական ադմինիստրատորների և քաղաքականություն մշակողների համար՝ շեշտելով էմոցիոնալ ինտելեկտի ուսուցման ներառումը՝ նպաստելու ավելի էմպատիկ, ներառական և արդար կրթական համայնքների ձևավորմանը։
Целью данного исследования стало изучить роль эмоционального интеллекта, в особенности эмпатии, в снижении социальных стереотипов среди учителей, с акцентом на стереотипы, связанные с возрастом, профессиональной идентичностью и образованием в школьной среде. Исследование затрагивает актуальную проблему предвзятости и социальных стереотипов в образовательных учреждениях и рассматривает развитие эмоционального интеллекта как стратегию продвижения инклюзивности. Методология включала обзор научной литературы по исследованиям этой проблемы, а также корреляционное исследование с использованием опросов и анкетирования среди педагогов. В статье анализируется взаимосвязь между уровнем эмоционального интеллекта и наличием социальных стереотипов у учителей. Полученные результаты указывают на существенную отрицательную корреляцию, что свидетельствует о том, что педагоги с более высоким уровнем эмоционального интеллекта менее склонны придерживаться или действовать на основе социальных предубеждений. На основе этих данных в статье предлагаются целевые рекомендации для учителей, школьных администраторов и разработчиков образовательной политики подчеркивая необходимость интеграции обучения эмоциональному интеллекту для формирования более эмпатичных, инклюзивных и справедливых образовательных сообществ.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«ԱՐՑԱԽ» հրատ. ; ԱԵԳՄՄ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf