Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2004

Հատոր:

1

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Վերնագիր:

Տիգրան Չուխաճյանի «Քյոսե քեհյա» կոմիկական օպերան

Այլ վերնագիր:

Комическая опера Тиграна Чухаджяна ,,Кесе кехья” (,,Безбородый староста”). Tigran Chukhajian’s comic opera “Kyose Kehya” ("Beardless Headman").

Ստեղծողը:

Ա. Գ. Ասատրյան

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Խորագիր:

M Music and Books on Music ; M Music ; N Fine Arts ; NX Arts

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Асатрян А. Г. ; Asatrian A. G.

Ծածկոյթ:

133-148

Ամփոփում:

В архиве Тиграна Чухаджяна хранятся партитура (N 65) оперы ,,Кесе кехья”, копии оркестровых партий (NN 66), клавиры (NN 67, 68, 69, 70, 71), либретто (NN 148,149), а также альбом (N 150) и программа (N 175). Данная работа выполнена на основе всестороннего тщательного исследования рукописи клавира (N 67) оперы. Либретто оперы составил первоклассный комический актер 1870-х годов Гарегин Рштуни. Комическая опера “Кeсе кехья” (в трех действиях) является одним из величайших достижений композитора. Произведение отличается жизнерадостным характером и мелодической щедростью. В круговороте остроумных, смешных и нежных музыкальных образов легко улавливаются типично чухаджяновские обороты. Автору удалось создать меткие характеристики героев оперы: наряду с выпукло и сочно написанными портретами комических образов совершенно особое место в опере занимают поэтические образы влюбленной пары (Ибиш, Гюль). В музыкальной драматургии оперы важное место занимает образ народа: народ принимает активное участие во всех событиях. Одним из главных героев оперы является оркестр. Музыкальный язык оперы отличается танцевальностью: танцевальные ритмы проникают в вокальные партии, становясь составной частью музыкального языка героев.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2004-05-24

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան