Object structure

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիվ:

2003

Հատոր:

2

Համար:

2

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

click here to follow the link

Վերնագիր:

Կնոջ կերպարը Էդվարդ Իսաբեկյանի հաստոցային գեղանկարչության մեջ

Այլ վերնագիր:

Образ женщины в станковой живописи Эдварда Исабекяна. Woman’s image in Edward Isabekian’s easel painting.

Ստեղծողը:

Մ. Ա. Իսաբեկյան

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Խորագիր:

N Fine Arts ; ND Painting

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Исабекян М.А. ; Isabekian M.A.

Ծածկույթ:

136-143

Ամփոփում:

Эдвард Исабекян - явление глубоко национальное, с яркой индивидуальностью, с приверженностью к аналитическому переосмыслению и тяготением к общечеловеческим ценностям. В творчестве художника доминирует образ Женщины, являющей собой сложное переплетение внешней красоты, внутренней противоречивости и гармонии. Живописно-пластический язык Исабекяна выявляет истинную сущность женского образа: скульптурно-объемное обобщение /,,Навзикея”, ,,Натурщица”/, символико-субъективная аллегорическая метафоричность/,,Уходящая”, ,,Покой”/, синтетическое сочетание духовно-материального, поэтическо-музыкального начал /,,Осторожно ступай по земле”/, трепетно-одухотворенные натурные образы /,,Натурщица”/, вневременное ощущение покоя и гармонии /,,Помона”, ,,В осеннем саду”/.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2003-10-30

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան