Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս
Վերնագիր:
Принципы оперной постановки по Аршаку Бурджаляну
Այլ վերնագիր:
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)
Խորագիր:
M Music and Books on Music ; M Music
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
Նալբանդյան Ս. Ա. ; Nalbaոdiaո S. A.
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Օպերայի և դրամայի փոխհարաբերությունների հարցը տեսականորեն քիչ է շոշափվել, հատկապես մեզանում: Հայ թատրոնի գործիչներից այս առումով առանձնանում է Արշակ Բուրջալյանր, որը փորձել է տեսական բացատրություն տալ իր օպերային ռեժիսուրային: Հիմնականը և ելակետայինը գրական և երաժշտական տարրերի համերաշխման խնդիրն է, որի շուրջ բանավիճել են և՛ տեսաբանները, և՛ ստեղծագործողներն ու կատարողները Վագներից մինչև Շալյապին: Հայ իրականության մեջ այս խնդրին մասնագիտորեն է մոտեցել Արշակ Բուրջալյանը: Ինչպես հրապարակված, այնպես էլ ձեռագիր նյութերը թույլ են տալիս ի մի բերելու և տեսականորեն ամբողջացնելու Բուրջալյանի՝ որպես օպերային բեմադրիչի ստեղծագործական կողմնորոշումները:
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան