Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2002

Volume:

2

Number:

2

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Принципы оперной постановки по Аршаку Бурджаляну

Other title:

Օպերային բեմադրության սկզբունքները ըսւո Արշակ Բուրջալյանի: Principles of the Opera Staging According to Arshak Burjalian.

Creator:

С. А. Налбандян

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Subject:

M Music and Books on Music ; M Music

Uncontrolled Keywords:

Նալբանդյան Ս. Ա. ; Nalbaոdiaո S. A.

Coverage:

152-157

Abstract:

Օպերայի և դրամայի փոխհարաբերությունների հարցը տեսականորեն քիչ է շոշափվել, հատկապես մեզանում: Հայ թատրոնի գործիչներից այս առումով առանձնանում է Արշակ Բուրջալյանր, որը փորձել է տեսական բացատրություն տալ իր օպերային ռեժիսուրային: Հիմնականը և ելակետայինը գրական և երաժշտական տարրերի համերաշխման խնդիրն է, որի շուրջ բանավիճել են և՛ տեսաբանները, և՛ ստեղծագործողներն ու կատարողները Վագներից մինչև Շալյապին: Հայ իրականության մեջ այս խնդրին մասնագիտորեն է մոտեցել Արշակ Բուրջալյանը: Ինչպես հրապարակված, այնպես էլ ձեռագիր նյութերը թույլ են տալիս ի մի բերելու և տեսականորեն ամբողջացնելու Բուրջալյանի՝ որպես օպերային բեմադրիչի ստեղծագործական կողմնորոշումները:

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2002-09-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան