Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2002

Հատոր:

2

Համար:

2

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Վերնագիր:

Принципы оперной постановки по Аршаку Бурджаляну

Այլ վերնագիր:

Օպերային բեմադրության սկզբունքները ըսւո Արշակ Բուրջալյանի: Principles of the Opera Staging According to Arshak Burjalian.

Ստեղծողը:

С. А. Налбандян

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Խորագիր:

M Music and Books on Music ; M Music

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Նալբանդյան Ս. Ա. ; Nalbaոdiaո S. A.

Ծածկոյթ:

152-157

Ամփոփում:

Օպերայի և դրամայի փոխհարաբերությունների հարցը տեսականորեն քիչ է շոշափվել, հատկապես մեզանում: Հայ թատրոնի գործիչներից այս առումով առանձնանում է Արշակ Բուրջալյանր, որը փորձել է տեսական բացատրություն տալ իր օպերային ռեժիսուրային: Հիմնականը և ելակետայինը գրական և երաժշտական տարրերի համերաշխման խնդիրն է, որի շուրջ բանավիճել են և՛ տեսաբանները, և՛ ստեղծագործողներն ու կատարողները Վագներից մինչև Շալյապին: Հայ իրականության մեջ այս խնդրին մասնագիտորեն է մոտեցել Արշակ Բուրջալյանը: Ինչպես հրապարակված, այնպես էլ ձեռագիր նյութերը թույլ են տալիս ի մի բերելու և տեսականորեն ամբողջացնելու Բուրջալյանի՝ որպես օպերային բեմադրիչի ստեղծագործական կողմնորոշումները:

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2002-09-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան