Journal or Publication Title:
Գիտության և կրթության հիմնախնդիրները թվային փոխակերպումների դարաշրջանում
Date of publication:
ISBN:
Additional Information:
Galstyan Narine, Галстян Нарине
Title:
Դպրոցում «Աշխարհագրություն» առարկայի կրթության հիմնախնդիրները թվային փոխակերպումների դարաշրջանում
Other title:
Fundamental Issues in Teaching the Subject “Geography” at School in the Era of Digital Transformations ; Основные проблемы преподавания географии в школе в эпоху цифровой трансформации
Remainder of title:
Գիտական հոդվածների ժողովածու։ Միջազգային գիտաժողովի նյութեր. Մայիսի 23, 2025
Creator:
Corporate Creators:
ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն
Subject:
Uncontrolled Keywords:
աշխարհագրական կրթություն ; թվային կրթական տեխնոլոգիաներ ; աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգեր (ԱՏՀ) ; մեդիագրագիտություն և թվային գրագիտություն
Coverage:
Abstract:
Ժամանակակից կրթական գործընթացը չի կարող անտեսել թվային տեխնոլոգիաների դերը, հատկապես աշխարհագրության ուսուցման մեջ։ Թվային փոխակերպումների դարաշրջանում դասավանդման ավանդական մեթոդները վերանայման կարիք ունեն՝ կրթության արդիականացման և արդյունավետության բարձրացման նպատակով։ Աշխարհագրություն առարկան, լինելով բազմաշերտ և բարդ գիտություն, պահանջում է նորարարական մոտեցումներ, որոնք կօգնեն աշակերտներին ընկալել տարածական օրինաչափություններն ու զարգացնել վերլուծական մտածողությունը։
Современный образовательный процесс не может игнорировать роль цифровых технологий, особенно в преподавании географии. В эпоху цифровой трансформации традиционные методы обучения нуждаются в пересмотре с целью модернизации образования и повышения его эффективности. География, будучи многослойной и сложной наукой, требует инновационных подходов, которые помогут учащимся понять пространственные закономерности и развить аналитическое мышление.
The modern educational process cannot ignore the role of digital technologies, especially in the teaching of geography. In the era of digital transformation, traditional teaching methods need to be reconsidered to modernise education and enhance its effectiveness. Geography, as a multifaceted and complex discipline, necessitates innovative approaches that empower students to comprehend spatial patterns and cultivate analytical thinking.
Place of publishing:
Երևան