Object structure

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

1990

Հատոր:

6

Համար:

6

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

click here to follow the link

Վերնագիր:

Эволюция концепции непрерывного образования (к методологии исследования)

Այլ վերնագիր:

Շարունակական կրթության տեսության զարգացումը (հետազոտության մեթոդաբանության շուրջ)։ The evolution of lifelong education conception (research methodology).

Ստեղծողը:

В. Г. Осипов

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Խորագիր:

Education ; Continuing education

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Օսիպով Վ. Գ. ; Osipov V. G.

Ծածկոյթ:

44-52

Ամփոփում:

Շարունակական կրթության պետական միասնական համակարգ ստեղծելու խնդիրը այդպիսի կրթության տեսության մշակումը դարձրել է էլ ավելի այժմեական ու հրատապ։ Իսկ դա անհնար է առանց խորհրդային և արտասահմանյան սոցիոլոգիական ու մանկավարժական գիտություններում այդ երևույթը արտացոլող տեսությունների ծագման ու հետագա զարգացման մանրակրկիտ ուսումնասիրության։ The problem of creation of unified state system of lifelong education has done the elaboration of the theory of this education more urgent.But it's not possible without a detailed study of the origin and further development of the theories which reflect this phenomenon in the Soviet and foreign sociological and pedagogical sciences.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Հայկական ԽՍՀ գիտությունների ակադեմիա

Ստեղծման ամսաթիւը:

1990-10-24

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան