Object structure

Publication Details:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Journal or Publication Title:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Date of publication:

2024

Number:

4 (23)

ISSN:

e-2738-2672 ; 2579-2652

Official URL:

www.artsakhlib.am

Additional Information:

Hartenyan Misak, Артенян Мисак

Title:

Սփյուռքահայ արվեստագետների օֆորտների ժանրաթեմատիկ առանձնահատկությունները 20-րդ դարի Եվրոպայի հասարակական-քաղաքական իրադարձությունների համատեքստում

Other title:

Genre-Themical Individuals of Etchings by Armenian Diaspora Artists in the Context of Socio-Political Events in Europe of the 20th Century ; Жанрово-тематические особенности офортов армянских художников диаспоры в контексте общественно-политических событий в Европе ХХ века

Creator:

Հարթենյան, Միսակ

Subject:

Արվեստ

Uncontrolled Keywords:

սփյուռքահայ արվեստագետներ ; գրաֆիկա ; օֆորտ

Coverage:

156-170

Abstract:

Սույն հոդվածի նպատակն է հնարավորինս ամփոփ ներկայացնել աշխարհի տարբեր երկրներում պատմական, սոցիալ-քաղաքական բարդ իրավիճակներում, 20-րդ դարի 1930-80-ական թվականներին գործած սփյուռքահայ մի շարք նկարիչների՝ օֆորտի տեխնիկայով արված ստեղծագործությունների ամբողջական պատկերը: Հոդվածում ուսումնասիրվում են ինչպես հայտնի ֆրանսահայ նկարիչներ Գառզուի, Ժանսեմի, այնպես էլ արվեստասեր հանրության ավելի նեղ շրջանակներին ծանոթ եգիպտահայ Օննիկ Ավետիսյանի, իտալահայ Ժիրայր Օրագյանի՝ մեզ հասանելի օֆորտները, և առանձին աշխատանքերի ժանրաթեմատիկ և բովանդակային վերլուծություների միջոցով ցույց են տրվում մշակութային տվյալ միջավայրում ստեղծագործող նկարչի արվեստի առանձնահատկությունները և առնչությունները՝ ժամանակաշրջանին բնորոշ գեղագիտական զարգացումներին:
This article aims to provide a concise yet comprehensive overview of the etching works created by various artists of the Armenian diaspora during the 1930s–1980s. These works were produced under challenging historical and socio-political circumstances in different countries around the world. The article examines the available etchings of famous French-Armenian artists Garzu, Zhansem, as well as Egyptian-Armenian Onnik Avetisyan, Italian-Armenian Zhirayr Oragyan, who are known to the narrower circles of the art-loving public, and through genre-thematic analyzes of individual works, the features of the artist’s work in a given cultural environment and the connection with the aesthetic achievements of that time are shown. The work is based on studies of artistic, stylistic and etching techniques employed by Armenian Diaspora artists.
Цель данной статьи ̶ кратко представить полную картину произведений, выполненных в технике офорта ряда художников армянской диаспоры, работавших в 1930-80-е годы ХХ века в сложных исторических, социально-политических ситуациях в разных странах мира. В статье рассматриваются как офорты известных франко-армянских художников Гарзу, Жансема, так и известных в более узких кругах художников, египетского армянина Онника Аветисяна, итало-армянского офортиста Жирайра Орагяна; дается анализ жанрово-тематических особенностей отдельных произведений, указываются особенности творчества художника в данной культурной среде и связь с эстетическими достижениями того времени. Работа проведенана основе изучения художественных, стилистических и офортных техник произведений художников армянской диаспоры.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«ԱՐՑԱԽ» հրատ. ; ԱԵԳՄՄ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

General note:

Նվիրվում է Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորման հիմնադրման 10-ամյակին