Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2024

Number:

2 (65)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Petrosyan Amalya, Петросян Амалия

Title:

Սովորողների ընթերցողական կարողությունների ձևավորումը ոչ լեզվական ֆակուլտետներում

Other title:

Formation Students’ Reading Skills at the Non Linguistic Faculty ; Формирование навыка чтения студентов неязыковых вузов

Creator:

Պետրոսյան, Ամալյա

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

լեզվական-հաղորդակցական իրազեկություն ; տեղեկատվություն ; ընկալում ; ընթերցանություն ; թռուցիկ ընթերցանություն ; ընդհանուր բովանդակությանը ծանոթացնող ընթերցանություն ; մանրակրկիտ ընթերցանություն ; որոնողական ընթերցանություն ; ընթերցանության տեխնիկա

Coverage:

315-328

Abstract:

Ընթերցանությունը լինելով խոսքային բարդ կարողություն` առանձնանում է իր կայունությամբ և կարող է հանդես գալ երկու հիմնական գործառույթով` որպես ուսուցման նպատակ և ուսուցման միջոց՝ ուղղված որպես ընթերցանության տեխնիկայի զարգացմանը: Առաջին գործառույթը կապված է ընթերցանության տեսակների տարբերակման հետ, երկրորդը ընկալվում է որպես ընթերցանության տեխնիկայի ուսուցման միջոց: Հենց տեխնիկական հմտություններն են ենթարկվում ավտոմատացման և ապահովում տեքստի բովանդակության փաստացի ընկալումը: Ինչպես նշում է Ս.Կ.Ֆոլոմկինան, տեխնիկական հմտությունները ենթարկվում են ավտոմատացման և գրաֆիկական պատկերների հարաբերակցության արդյունքում ապահովում տեղեկատվության իմաստային վերամշակումը, այլ կերպ ասած` տեսողական ազդանշանները վերակոդավորվում են իմաստային միավորների և տեղի է ունենում իմաստային կապերի հաստատում (Фоломкина С., 1982)։ Տեքստի ընկալման բնույթը էական դեր է խաղում և կախված է ընթերցանության նպատակից, ինչն էլ կանխորոշում է ընթերցանության կոնկրետ տեսակի ուսուցման համապատասխան ռազմավարության ընտրությունը:
1. Чтение является познавательно-мыслительной деятельностью аналитического характера и определяется целью обучения. 2. Цель чтения регулирует его процесс. В зависимости от цели читатель воспринимает текст большими или малыми дозами с расширением или свертыванием зрительных образов и внутренней речи. 3. Чтение обучается как устно-речевая деятельность Процесс восприятия информации рассматривается как деятельность, в ходе которой учащиеся решают различные коммуникативные задачи. 4. В учебном процессе чтение текста всегда должно выступать как конкретное проявление опосредованного общения, направленное на развитие способностей учащихся на уровне, соответствующем на конкретном этапе, соответствующем данному уровню. 5. Процесс понимания содержания текста обусловлен заданием, которое дается обучающимся перед чтением текста и при понимании содержания прочитанного. По этой причине очень важно, чтобы и задание, и метод проверки понимания соответствовали друг другу и типу преподаваемого предмета.
1. Reading is a cognitive thinking activity of an analytical nature and is determined by the purpose of teaching. 2. Purpose of reading regulates its process. Depending on the purpose, the reader perceives the text in large or small doses with expansion or collapse of visual images and inner speech. 3. Reading is taught as an oral-speech activity. The process of comprehending information is seen as an activity in which learners solve various communicative tasks. 4. In the learning process, reading a text should always act as a concrete manifestation of mediated communication aimed at developing students' abilities at a specific stage appropriate to a given level. 5. The process of content comprehension is determined by the task given to the students before reading the text and when they understand the content of the text. For this reason, it is very important that both the task and the method of checking comprehension are appropriate to each other and to the type of subject being taught.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան