Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Petrosyan Gevorg, Siradeghyan Karine
Title:
Adobe Pagemaker ծրագրի դասավանդման խնդիրները և ուսուցման արդյունավետության բարձրացումը
Other title:
Проблемы обучения программы Adobe PageMaker и повышение эффективности обучения методом сравнения ; The problems of teaching the Adobe Pagemaker software and the increase of the effectiveness of learning by using the comparison method
Creator:
Պետրոսյան, Գևորգ ; Սիրադեղյան, Կարինե
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Adobe Pagemaker ; ինֆորմատիկա ; դասավանդում ; Microsoft Word ; համեմատություն ; տեքստային բլոկ ; օբյեկտ ; տեքստ
Coverage:
Abstract:
Adobe Pagemaker ծրագիրը հրատարակչական համակարգ է, որը հնարավորություն է տալիս հրատարակման նախապատրաստել ամսագրեր և ամենատարբեր հրատարակչական նյութեր: Օգտագործման լայն հնարավորություններ է առաջարկում թե՛ մասնագետներին, թե՛ սիրողական մակարդակով օգտվողներին: Adobe PageMaker ծրագրի ուսուցումը ներառված է 11-րդ դասարանի Ինֆորմատիկայի հանրակրթական դասագրքում: Ինչպես ցույց են տալիս հարցումները, դպրոցական կրթական համակարգում որոշակի բացթղումներ կան տվյալ ծրագրի դասավանդման հետ կապված։ Այդ բացթողումներից են ծրագրի չիմացությունը կամ թերի իմացության պատճառով նրա դասավանդումից խուսափելը, ինչպես նաև ծրագրի բացակայությունը։ Սույն հոդվածը նպատակաուղղված է վերոնշյալ խնդրի վերհանմանը, ինչպես նաև ծրագրի դասավանդման արդյունավետության բարձրացման մեթոդների առաջարկմանը, որոնք միտված են դասավանդման դժվարությունների հաղթահարմանը: Մասնավորապես առաջարկված է այնպիսի մեթոդ, որը կօգնի ուսուցչին, Adobe PageMaker-ը Microsoft Word ծրագրի հետ վերլուծական համեմատության մեջ դնելով և տարբերությունները պարզեցնելով, հեշտացնել բացատրման գործընթացը: Դա կնպաստի ոչ միայն առարկայի մեջ թեմայի ուսումնասիրմանը, այլ նաև նրա հետ աշխատանքի արդյունավետության բարձրացմանը: Հոդվածը կարող է ուսուցչի համար հանդիսանալ քննարկված թեմայի դասապատրաստման և դասավանդման ուղեցույց։
Adobe Pagemaker is a publishing system that allows to prepare magazines and all kinds of publishing materials for publication. The program offers a wide range of uses for both professionals and amateurs. The teaching of Adobe PageMaker is included in the textbook of the “Informatics” of 11th grade. As the polls show, there are certain gaps in the school education system related to the teaching of the given program. Among those omissions are not knowing the program or avoiding its teaching reasoned by the incomplete knowledge, as well as the absence of the program. This article is aimed at raising the above-mentioned problem, as well as proposing methods for increasing the teaching effectiveness of the program, which is aimed at overcoming teaching difficulties. In particular, a method is proposed that will help the teacher to facilitate the explanation process by putting it in an analytical comparison with the Microsoft Word program and by simplifying the differences. It will contribute not only to the study of the topic in the subject, but also to increase the efficiency of work with it. The article can serve as a teacher's guide to preparing and teaching the discussed topic.
Adobe Pagemaker — это издательская система, позволяющая подготавливать к публикации журналы и всевозможные издательские материалы. Предлагает широкий спектр применения как для профессионалов, так и для любителей. Обучение программы Adobe PageMaker включено в общеобразовательный учебник Информатики для 11 класса. Как показывают опросы, в системе школьного образования имеются определенные пробелы, связанные с преподаванием данной программы. К числу таких упущений относятся незнание программы или уклонение от ее преподавания из-за неполного знания, а также отсутствие программы. Данная статья направлена на то, чтобы поднять указанную выше проблему, а также предложить методы повышения эффективности обучения программы, которые направлены на преодоление трудностей предодавания. В частности, предлагается метод, который поможет учителю облегчить процесс объяснения, поставив его в аналитическое сравнение с программой Microsoft Word и упростив отличия. Это будет способствовать не только изучению темы в предмете, но и повышению эффективности работы с программой. Статья может служить пособием для учителя по подготовке и преподаванию обсуждаемой темы.
Place of publishing:
Երևան