Object structure

Publication Details:

«Տնտեսություն և հասարակություն» հանդեսը լույս է տեսնում տարեկան երեք անգամ։

Journal or Publication Title:

Տնտեսություն և հասարակություն=Экономика и общество=Economy and Society

Date of publication:

2024

Number:

1 (4)

Official URL:


Additional Information:

Григорян Вадим, Никогосян Марине, Дадаян Лилит, Grigoryan Vаdim, Nikoghosyan Marine, Dadayan Lilit

Title:

ՀՊՏՀ ուսանողների բավարարվածության գնահատումը

Other title:

Оценка удовлетворенности студентов АГЭУ ; Assessment of Student Satisfaction of ASUE

Creator:

Գրիգորյան, Վադիմ ; Նիկողոսյան, Մարինե ; Դադայան, Լիլիթ

Corporate Creators:

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

Contributor(s):

Գլխ․ խմբ․` Դիանա Գալոյան

Subject:

Կրթություն ; Նորարարություն ; Գիտելիք

Coverage:

77-92

Abstract:

Ներկայիս շուկայի հագեցվածության պայմաններում սպառողների վարքագծի վրա ազդող գործոնների ուսումնասիրությունն ու դրանց ազդեցության գնահատումը դարձել է ժամանակի հրամայականը ցանկացած տնտեսավարողի համար: Հաջողությունը պայմանավորված է սպառողների հոգեգրական բնութագրերի, կարծիքների, վերաբերմունքի, ներաշխարհի, ձգտումների, պատկերացումների և բավարարվածության վերաբերյալ առավել բարձր տեղեկացվածությամբ։ Կրթական ծառայությունների ոլորտը ևս բացառություն չէ. կրթական ծառայությունների մատուցման որակը ուղիղ կապի մեջ է ուսանողների շահադրդման հետ, որն էլ ձևավորվում է նրանց բավարարվածության արդյունքում։
В условиях нынешнего насыщения рынка изучение факторов, влияющих на поведение потребителей, и оценка их влияния стали императивом для любого производителя. Ключ к успеху лежит в большей осведомленности о психографических характеристиках, мнениях, отношениях, внутреннем мире, стремлениях, восприятиях и удовлетворенности потребителей. Сфера образовательных услуг не является исключением.
In the current market saturation, studying the factors affecting consumer behavior and evaluating their impact has become imperative for any manufacturer. The key to success lies in greater awareness of consumers' psychographic characteristics, opinions, attitudes, inner world, aspirations, perceptions and satisfaction.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«Տնտեսագետ» հրատ.

Type:

Գիտական հանդես

Format:

pdf